Ghostwire Tokyo - poradnik, solucja. Opis przejścia, bossowie, misje, questy, posążki, sekrety, mapa, notatki - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Ghostwire Tokyo Poradnik

Ghostwire Tokyo - Po zakończeniu

Mateusz Wróbel | 12.04.2023, 15:20

Ghostwire Tokyo Po zakończeniu

Ghostwire Tokyo Po zakończeniu - opis misji pobocznej.

Na wstępie warto nadmienić, że seria tych questów jest dostępna tylko i wyłącznie przed ukończeniem misji "Czarna wieża"!

W pierwszej kolejności oczyść świątynie na wschodzie, północy i zachodzie, które blokują Ci dostęp do znacznika misji. Mowa tutaj o kaplicy Hitani, Namihary oraz Toyoi. Przy każdej z nich znajdziesz jakichś wrogów, z którymi wcześniej musisz się uporać.

Ghostwire Tokyo Po zakończeniu 1

Finalnie dotrzesz jednak do znacznika misji. Odbierz telefon w budce i wysłuchaj Rinko. Potem udaj się do wskazanej lokacji. Przy kwitnących drzewach znajdziesz dziewczynę, która po chwili zniknie. Poczekaj na źródło, a następnie zeskanuj teren, aby widzieć kontur tajemniczej postaci. Idź za jej śladami. Po drodze aktywuj kolejne źródło.

Ghostwire Tokyo Po zakończeniu 3

Zajmij się także wrogami lub wejdź od razu w alejkę po prawej stronie. Podążanie za postacią jest długie, ale nie wymagające.

Koniec końców natkniesz się na sklep spożywczy, a finalnie dostaniesz się na ogromny plac, na którym musisz pokonać wszystkich pozostałych przeciwników. Jeśli wcześniej zabijałeś wrogów, to z pewnością masz załadowaną specjalną zdolność.

Ghostwire Tokyo Po zakończeniu 4

Użyj je właśnie teraz, aby szybko wyeliminować oponentów. Automatycznie po tym musisz zbadać miejsce, przy którym siedziała dziewczyna. Przyjrzyj się telefonowi, na którym jest nagranie. Zabierz go, a potem wejdź do budki, aby pomówić z Rinko. Po tym misja dobiegnie końca. Zalecam od razu zająć się drugą częścią wątku.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Ghostwire Tokyo - QUESTY

cropper