Mass Effect 2 (Legendary Edition) - poradnik i solucja. Fabuła, wybory, romanse, misje lojalnościowe, skille - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Mass Effect 2 (Legendary Edition) - poradnik i solucja. Fabuła, wybory, romanse, misje lojalnościowe, skille

Mass Effect 2 - Wszystkie umiejętności

Mateusz Wróbel | 13.07.2022, 22:12

Mass Effect 2 - Wszystkie umiejętności

W poniższej zakładce przejrzysz wszystkie dostępne umiejętności z podziałem na klasy postaci. W odróżnieniu od pierwszego Mass Effecta, w "dwójce" nie odblokujesz dodatkowych mocy zwiększając danego skilla na wyznaczony poziom.

Ponadto, warto zaznaczyć, że przy każdej klasie postaci występują także umiejętności Urok i Zastraszenie. Odblokowanie ich zwiększy pasek idealisty lub renegata, co pozwoli Ci uzyskać dodatkowe opcje dialogowe.

Żołnierz:

  • Skok adrenaliny - spowolnienie czasu wokół gracza;
  • Strzał wstrząsowy - automatycznie namierzany strzał lecący w stronę przeciwnika, potrafi wybić go z równowagi;
  • Amunicja zapalająca - naboje podpalają wrogów;
  • Amunicja krio - naboje zamrażają wrogów;
  • Amunicja dysrupcyjna - naboje zakłócające działanie tarcz wrogów;
  • Mistrzostwo bojowe - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.

Szturmowiec:

  • Amunicja zapalająca - naboje podpalają wrogów;
  • Amunicja krio - naboje zamrażają wrogów;
  • Szarża - uderzenie we wroga z ogromną prędkością i zadanie mu sporej ilości obrażeń;
  • Fala uderzeniowa - stworzenie strumienia tworzącego pola efektu masy po linii prostej - jeśli znajdują się w nim wrogowie, otrzymają obrażenia;
  • Przyciągnięcie - przyciągnięcie wroga do swojej pozycji, unieruchamiając go;
  • Mistrzostwo ataku - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.

Strażnik:

  • Rzut - odrzucenie wrogów, a jeśli w coś uderzą, zadanie im także obrażeń;
  • Odkształcenie - osłabienie pancerzu za pomocą ogromnej, biotycznej kuli;
  • Pancerz technologiczny - wzmocnienie tarcz aż do momentu, gdy ulegną zniszczeniu;
  • Przeciążenie - pocisk zadający sporą ilość obrażeń tarczom wroga;
  • Krwiowybuch - strzał zamrażający wrogów;
  • Obrońca - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.

Szpieg:

  • Amunicja krio - naboje zamrażają wrogów;
  • Amunicja dysrupcyjna - naboje zakłócające działanie tarcz wrogów;
  • Kamuflaż taktyczny - stanie się niewidzialnym przez wyznaczony czas bez możliwości regeneracji tarcz i zdrowia;
  • Spalenie - wystrzelenie zapalającego pocisku podpalającego wyznaczonego wroga;
  • Hakowanie SI - zmuszanie wrogów do atakowania sojuszników;
  • Agent - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.

Adept:

  • Rzut - odrzucenie wrogów, a jeśli w coś uderzą, zadanie im także obrażeń;
  • Odkształcenie - osłabienie pancerzu za pomocą ogromnej, biotycznej kuli;
  • Osobliwość - przyciągnięcie wrogów do wyznaczonego punktu na arenie;
  • Fala uderzeniowa - stworzenie strumienia tworzącego pola efektu masy po linii prostej - jeśli znajdują się w nim wrogowie, otrzymają obrażenia;
  • Przyciągnięcie - przyciągnięcie wroga do swojej pozycji, unieruchamiając go;
  • Mistrzostwo biotyki - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.

Inżynier:

  • Przeciążenie - pocisk zadający sporą ilość obrażeń tarczom wroga;
  • Krwiowybuch - strzał zamrażający wrogów;
  • Spalenie - wystrzelenie zapalającego pocisku podpalającego wyznaczonego wroga;
  • Sonda bojowa - wystrzelenie sterowanej przez SI kulki, która dezorientuje przeciwników;
  • Hakowanie SI - zmuszanie wrogów do atakowania sojuszników;
  • Mistrzostwo technologiczne - pasywna umiejętność podnosząca zdrowie i obrażenia zadawane przez broń.
Źródło: własne

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

WYBORY

cropper