Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Mateusz Wróbel | 25.09.2023, 20:10

Cyberpunk 2077 poradnik - zakończenie 1 - Aldecaldos

Aby uzyskać to zakończenie ukończ wątek związany z Panam! Wchodzą w jego skład trzy misje poboczne. Pamiętaj, że nie musisz być z nią w związku, aby uzyskać pomoc Nomandów.

Gdy będziesz rozmawiał z Johnnym na balkonie, dwukrotnie zadzwoń do Panam. Potem zjedź windą w dół i porozmawiaj z Misty, która powróży Ci z kart - o ile tylko się zgodzisz. Potem jedź z Panam do obozu - rozmawiaj z Mitchem w drodze do Saula, aby pomówić o rodzinie Aldecaldos, a także planie dostania się do Arasaka Tower. Po tym idź do Mitcha, a potem do Dakoty, która pozwoli Ci porozmawiać z Alt.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Kobieta nie będzie zadawać zbędnych pytań. Wejdź do wanny i przenieś się do cyberprzestrzeni, aby pomówić z dziewczyną Johnny'ego. Wręczy Ci drzazgę, którą będziesz musiał użyć przed wejściem do Mikoshi. Po wyjściu z wanny skieruj się do Saula, który podziękuję Ci za wcześniejszą pomoc wraz z innymi ludźmi z zespołu i zaproszą Cię w szeregi rodziny.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Po zejściu z samochodu możesz od razu udać się do Panam lub pomówić z innymi członkami swojej nowej rodziny, w tym z Saulem (przy miejscu, gdzie omawialiście plan szturmu na wieżę Arasaka), Dakotę (przy stoisku z broniami), Teddym oraz Carol siedzącymi na plastikowych krzesłach (po lewej stronie od Saula), a także Cassidem, który strzela z broni za samochodami (za Dakotą). Potem idź do Mitcha będącego przy Panzerze (zaoferuje on Ci przejażdżkę rzeczoną maszyną).

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Podczas niej jedź pojazdem i strzelaj we wraki podświetlone na żółty kolor. Znajdziesz je w pobliżu blaszanych chat. Jeden z nich, zapewne ten brakujący, znajdziesz po lewej stronie oznaczonego terenu. Po tym wróć do garażu i odstaw panzera. Pomów raz jeszcze z Mitchem, który przedstawi Ci swoje zaniepokojenie dot. relacji Saula z Panam.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Po tym wejdź na wzgórze i pomów z Panam, aby koniec końców przespać się do kolejnego dnia. Gdy się przebudzisz, idź za Panam do Saula, który da Ci dostęp do drzazgi, dzięki której wysłuchasz jego planu mając przed siebie widok terenu. Gdy skończycie rozmawiać, wsiądź do maszyny i jedź w stronę placu budowy tunelu. Podczas podróży będzie atakował Cię Militech - uważaj na pojawiające się czerwone kropki na terenach, co będzie sugerować, że to właśnie tam spadnie nadlatujący pocisk.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Gdy Panzer padnie, osłaniaj ze snajperki maszynę zabijając dokładnie osiem dronów. Po tym Panam przywróci zasilanie maszyny i pojedziecie dalej.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Przed mostem znajdziesz grupkę wrogów - zabij ich zwykłymi pociskami lub tymi namierzającymi. Zrób to samo w przypadku drugiej grupki, którą znajdziesz po przekroczeniu mostu. Wjedź na teren budowy i opuść Panzera - zabij oznaczonych wrogów, a potem eskortuj Mitcha i Carol do pomieszczenia kontrolnego.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Gdy kompani będą się włamywać, Ty musisz ich osłaniać. Zabijaj wrogów przejeżdżających przez bramę - są oni podzieleni na dwa zespoły pod dziesięć osób. Możesz zejść schodami w dół, o ile nie jesteś wyposażony w snajperkę i zabić wrogów będąc blisko ich pozycji. Jeśli któryś z nich utknie, spróbuj rzucić w jego miejsce granat - to powinno załatwić sprawę. Po zabiciu ostatnich wrogów wsiądź do Panzera i obroń sojuszników przed atakującymi tunel trzema pojazdami wyposażonymi w wieżyczki, a także osiem promów zrzucających mechy. Po tym wjedź do tunelu i spotkaj się z Mitchem oraz Saulem.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Mitch tak czy siak wróci do swoich najbliższych, a Tobie nie pozostaje nic innego, jak uruchomić wiertło z pokoju kontrolnego. Teraz wejdź do najniższego poziomu budynku Arasaki - przed Tobą znajduje się kilka robotów. Gdy będą odwróceni do Ciebie plecami, przebiegnij na drugą stronę pomieszczenia - drabinę, która poprowadzi Cię do góry znajdziesz po lewej stronie, tuż przy napisie "sektor B". Idź cały czas do góry, a gdy znajdziesz się na parterze, zabij dwóch przeciwników. Po tym Saul otworzy Ci przejście do drugiego pomieszczenia, gdzie czeka na Ciebie sporo wrogów.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Możesz zabić ich po cichu lub robiąc szum. Koniec końców dotrzesz do pokoju ochrony, gdzie umieścisz drzazgę, którą podarowała Ci Alt. Potem pruj cały czas do przodu, aż przejdziesz do pomieszczenia, w którym znajdziesz Mikoshi. Gdy będziesz - wraz z Nomadami - otwierał bramę, zaatakuje Was Smasher. Zmiażdży głowę Saula i zacznie atakować Ciebie i Panam.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Walkę zaczniecie, gdy będzie posiadał około 80% zdrowia. Początkowa faza walki jest bardzo prosta - wystarczy strzelać mu w głowę lub w plecy (on zapewne skupi się na Panam, więc będziesz mógł go spokojnie obijać). Gdy poziom zdrowia oponenta zejdzie do 50%, wystrzeli on salwę rakiet (schowaj się wtedy za osłonami) i przywoła swoich dwóch kumplów, w tym robota, którego unieszkodliwisz strzelając w jego dwa działka na ramionach. Potem ponownie możesz zająć się Smasherem. Od teraz wróg będzie wypuszczał cały czas rakiety.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Warto w tym momencie schować się za jakimś filarem i ostrzeliwać go ze snajperki. Celuj w głowę, bowiem to zada mu ogromne obrażenia. Nie przejmuj się przyzwanymi przez niego przeciwnikami, bowiem będą oni znajdować się jedynie na piętrze. Po zabiciu Smashera zdecyduj o jego losie - pamiętaj, że to on zabił Johnny'ego. Jeśli chcesz go zabić, wyciągnij broń i strzel mu w głowę. Jeśli nie, wejdź od razu do Mikoshi.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Nomadzi

Przeniesiesz się na dach, na którym spotkasz Jackiego, a potem, gdy wstaniesz z krzesła, znajdziesz się w cyberprzestrzeni. Podejdź do złotego promienia i porozmawiaj z Johnnym przy stole, który wszystko - wspólnie z Alt - Ci wytłumaczą. Pod koniec rozmowy będziesz musiał podjąć wybór:

  • Czy chcesz wpuścić Johnny'ego do swojego ciała (wtedy przeistoczysz się w engram i staniesz się częścią Alt). Jeśli to zrobisz, wróci on na Ziemię, a następnie - po wykonaniu ewentualnych mini-questów - opuści Night City.
  • Czy wrócisz na Ziemię i spróbujesz przez 6 miesięcy odnaleźć sposób na uratowanie życia (Nomadzi powiedzą Ci, że znają kogoś, kto zna sposób na wyeliminowanie problemu). Jeśli to zrobisz, porozmawiasz z Panam, która będzie Cię wspierać i zrobi wszystko, abyś nie stracił życia.

Ja sam wybrałem tę drugą opcję i kilka następnych miesięcy mój V spędzi z Panam i Nomadami. W tym przypadku teraz wystarczy jedynie przygotować się, a następnie przekroczyć granicę wraz ze swoimi najbliższymi, co będzie jednoznaczne z ukończeniem gry Cyberpunk 2077. Gratulacje!

Źródło: własne

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper