Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse

Cyberpunk 2077 - W topieli

Mateusz Wróbel | 25.09.2023, 20:10

Cyberpunk 2077 poradnik - W topieli

Po rozprawieniu się z Tygersami i szefem Chmur Judy zadzwoni do Ciebie z prośbą o spędzenie trochę wolnego czasu wraz z V. Zgódź się na jej propozycję i jedź do znacznika. Na miejscu Judy opowie Ci o nowym eksperymencie i poprosi, abyś nagrał dla niej braindance pod wodą. Zgódź się - ubierz skafander, podłącz się pod komputer i wskocz do wody.

Cyberpunk 2077 - W topieli

Cała część tejże misji polega po prostu na pływaniu blisko Judy. Potem, gdy Ci będzie kazać w ramach kalibracji urządzenia, opłyń ją i podaj nazwę piosenki - jeśli jesteś punkiem, będziesz wiedział, co to za nutka. W innej sytuacji - nie. Potem zjedź do podwodnego miasta, w którym wychowała się Judy.

Cyberpunk 2077 - W topieli

Będąc przy knajpie zeskanuj jej logo (przy każdym obiekcie możesz podpytywać Judy o różne kwestie), a przy domku zeskanuj aparat fotograficzny, ramkę do zdjęć i kij bejsbolowy. Warto zaznaczyć, że aparat możesz zabrać ze sobą i podarować go Judy. Wypytaj ją o szczegóły i rusz dalej w kierunku stacji benzynowej.

Cyberpunk 2077 - W topieli

Tam z kolei zbadaj parasol znajdujący się obok dystrybutora, zniszczone samochody, a także zniszczoną lalkę, która leży w beczce pod Judy. Następnie udajcie się w stronę kościoła. Okaże się, że jest zamknięty - wejście znajdziesz z prawej strony, tuż przy sporej rurze. Podejdź pod ołtarz - w pewnym momencie Relic da się we znaki - Judy automatycznie wyciągnie Cię z wody i rozpocznie reanimację. Po uratowaniu Ci życia wejdźcie do chatki.

Cyberpunk 2077 - W topieli

Gdy Judy zacznie robić Ci kawę, zabraknie prądu. Wyjdź z domu i załącz generator. Potem do niego wróć i wejdź do toalety, aby uspokoić dziewczynę. Po chwili położy ona się spać, a Tobie pozostanie pomówić z Johnnym. Jeśli wyjdziesz z mieszkania, zawiedziesz Judy i zakończysz misję. Jeśli położysz się spać, będziesz mógł kontynuować zadanie.

Gdy wstaniesz z łóżka, załóż na siebie ubrania, a potem zacznij szukać Judy. Wyjdź z chaty i podejdź na nabrzeże, aby z nią pomówić. Wręczy Ci ona klucz do swojego mieszkania, po czym się z Tobą pożegna. To zakończy misję i wątek związany z Judy.

Źródło: własne

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper