Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse

Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło; Pasażer

Mateusz Wróbel | 25.09.2023, 20:10

Cyberpunk 2077 poradnik - Ostatni gasi światło; Pasażer

Ważne wybory w misji: "Pasażer" - kliknij tutaj.

Po przespaniu się w barze Noah idź do znacznika, aby omówić z Panam plan uprowadzenia Hellmana. Będąc w garażu wysłuchaj planu dziewczyny, a następnie wsiądź do jej wozu. Po drodze Panam skalibruje Cię z wieżyczkami zamontowanymi na pojeździe. Strzel w trzy nieruchome cele, aby zakończyć "samouczek".

Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło; Pasażer

Następnie będziesz świadkiem bardzo długiej rozmowy pomiędzy V a Panam. Po parunastu minutach udasz się na teren elektrowni. W pierwszej kolejności podepnij się do wieżyczki i rozwal trzy drony. Po tym znajdziesz się w środku budynku, w którym musisz przeciążyć trzy generatory - po tym wróć do samochodu, którym udasz się na klif. To w tym miejscu zajmiesz się detonatorem. Gdy nadleci AV-ka, klikaj szybko w generator. Dopiero za trzecim razem zadziała.

Teraz udaj się w stronę AV-ki. Podczas podróży będziesz musiał zestrzelić trzy drony. Po wyeliminowaniu jednego wieżyczka się zatnie, a Ty będziesz musiał poczekać, aż Panam ją naprawi. Po tym zestrzel dwa pozostałe sprzęty wroga i udaj się na miejsce rozbicia promu.

Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło; Pasażer

Tam też podłączysz się pod drona, którym zeskanujesz otoczenie. Przytrzymaj TAB-a, aby zainteresować się podświetlonymi na żółto elementami. Nie musisz zeskanować wszystkiego, wystarczy przyjrzeć się Mitchowi trzymanego przez oponenta, a także rozwalonym pojazdom Nomadów. Następnie wyjdź ze sterowania dronem i opuść pojazd Panam.

Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło; Pasażer

Teraz czeka na Ciebie trochę walki. W pierwszej kolejności wyeliminuj dron bojowy za pomocą karabinu szturmowego, a potem zajmij się robotami, których najlepiej wyeliminować za pomocą karabinu snajperskiego. Uważaj jednak na wieżyczki, które będą ostrzeliwać Cię co kilkadziesiąt sekund specjalnymi pociskami. Po zabiciu chodzących oponentów podejdź do pojazdu i dezaktywuj wieżyczki. Teraz zaczekaj na Panam i otwórz drzwi promu - spróbuj porozmawiać z pilotem lub strzel mu od razu w głowę aby uratować przyjaciela kobiety. Wybór ten nie ma tutaj znaczenia, bowiem tak czy siak członek Kang Tao zginie. Porozmawiaj z Mitchem, a potem poproś Panam, aby pomogła Ci w zemście na Kang Tao.

Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło; Pasażer

W pierwszej kolejności zeskanuj teren za motocyklem, co pomoże Ci oszacować trasę, którą pokonały wozy Nomadów. Po chwili dotrzesz do pasu startowego, w którym znajdziesz 4-5 wrogów. Możesz ich opcjonalnie zabić lub jechać od razu za pojazdami w stronę stacji benzynowej. Na miejscu zabij wszystkich wrogów, a potem wejdź do środka sklepu. Na zapleczu spotkasz handlarza bronią, który powie Ci, gdzie jest Hellman.

Cyberpunk 2077 - Ostatni gasi światło; Pasażer

Przejdź do warsztatu i wejdź do służbówki. Ogłusz Hellmana, a potem przenieś go na zewnątrz, gdzie spotkasz się po raz pierwszy z Saulem. Po długiej rozmowie przeniesiesz się do motelu, w którym możesz pomówić z Hellmanem. Dowiesz się co nieco na temat Relicu. Po paru minutach do pokoju wejdzie Takemura, który zajmie się gościem. Ty teraz możesz wyjść z motelu - będziesz świadkiem kolejnego ataku biochipa, co pozwoli Ci ponownie porozmawiać z Johnnym. Po tym misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper