Assassin's Creed Valhalla - poradnik, solucja. Opis przejścia, wybory, romanse, osada, sekrety, zakon, skille - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Assassin's Creed Valhalla - poradnik i solucja

Assassin's Creed Valhalla - W głąb siebie...; Pani Żelaznego Lasu

Mateusz Wróbel | 09.03.2022, 20:15

Assassin's Creed Valhalla - W głąb siebie...; Pani Żelaznego Lasu

W głąb siebie...:

Po ukończeniu wątku w Asgardzie będziesz mógł go kontynuować dopiero po zebraniu kolejnych roślinek dla Valki, które znajdują się w regionie Cent. Udaj się do niego dopiero wtedy, gdy Twoja postać osiągnie 190 poziom doświadczenia. Wejdź do chatki, a następnie korzystając z drabiny do jaskini. Pięć roślinek znajdziesz z palcem w nosie - są one oznaczone niebieskim kolorkiem po zeskanowaniu tereny. Teraz wróć do wyroczni i rozpocznij podróż do kolejnej mitycznej krainy. Po tym zadanie się zakończy.


Pani Żelaznego Lasu:

Po dotarciu do Jotunheimu rozpoczniesz automatycznie kolejne zadanie główne. Udaj się do znacznika, aby znaleźć wiedźmę. Dotrzyj do najbardziej wysuniętego panelu na zachód, a następnie obróć się za siebie - na drzewie pojawi się domek, a za nim znajdziesz swój kontakt.

Assassin's Creed Valhalla - W głąb siebie...; Pani Żelaznego Lasu

Po rozmowie udaj się w stronę wodospadu. W pierwszej kolejności podejdź pod ołtarz widoczny po lewej stronie. Dzięki temu na Twoim monitorze pojawi się wodospad. Zanurkuj. Znajdziesz się w jaskini, w której będziesz musiał znaleźć trzy korzenie znajdujące się w pobliżu czerwonego mchu.

Assassin's Creed Valhalla - W głąb siebie...; Pani Żelaznego Lasu

Jeden z nich znajduje się od razu na lewo, tuż za skałami (wejdź na nie). Drugi znajdziesz płynąć do przejścia na wprost, a trzeci po prawej stronie - do niego dostaniesz się po drzewie. Teraz wyjdź z jaskini (wyjście znajduje się na górze po prawej stronie od wejścia, dobija się z niego światło. Następnie wróć do domu wiedźmy (ponownie udaj się w stronę płyty, która umożliwi wejście do domu kobiety). Porozmawiaj z nią (wybory dialogowe nie mają znaczenia). Po scence uwolni Cię kobieta, która była u wiedźmy podczas pierwszego filmiku przerywnikowego. Po rozmowie z nią misja się zakończy.

Źródło: własne

Komentarze (101)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

HISTORIA GŁÓWNA

cropper