Ghost of Tsushima - solucja i poradnik do gry. Subquesty, znajdźki, trofea i więcej - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Ghost of Tsushima - solucja i poradnik do gry. Subquesty, znajdźki, trofea i więcej

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Mateusz Wróbel | 20.08.2021, 09:20

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Misja ta odblokuje się po ukończeniu zadania "Nowy Horyzont".

Nagrody:

  • Zwiększenie legendy: większa premia

Udaj się do znacznika. Gdy dotrzesz na miejsce będziesz musiał znaleźć zatokę Uzamo. Znajduje się ona w południowo-zachodniej części regionu, tam, gdzie mogłeś rozpocząć zadanie związane z opowieścią Masako.

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Gdy dotrzesz na miejsce podążaj za strażnikiem. Znajdziesz się u Pani Sanjo - porozmawiaj z nią. Po rozmowie zejdź piętro niżej i porozmawiaj z Goro.

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Teraz idź za towarzyszem. Gdy wejdziesz do jego domu zabierz mapę, którą on sam osobiście nam wręcza. Teraz otwórz drzwi i skonfrontuj się z roninami.

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Teraz udaj się w stronę obozu łowieckiego. Tam porozmawiaj z panem Shimurą.

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Po rozmowie podążaj konno za wujem. Spotkasz Goro i podejdziesz pod fort. Tam zauważysz patrol Mongołów. Strzel w kokon, gdy będą w jego obrębie.

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Gdy uporasz się z patrolem rusz w stronę mostu - zabijaj wszystkich napotkanych wrogów.

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Pruj cały czas naprzód w stronę wzgórza. Aby unikać kul ognia nie wchodź w białe pola - to właśnie na nich będą pojawiać się pociski Mongołów. Gdy dojdziesz do sprzętu wrogów i zabijesz tutejszych łuczników obejrzyj scenę, po której atakuj mongolskie statki.

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Strzelaj z lekkim wyprzedzeniem, kierując wskaźnik zazwyczaj przed dziób wrogiego statku. Pamiętaj o tych większych, trzech statkach i łucznikach na wybrzeżu - ich także musisz zabić, aby Goro bezpiecznie ruszył na morze. Na sam koniec pojawią się dwa statki za plecami sojusznika - uważaj, aby nie trafić w Gora!

Misja główna - Wiadomość w Płomieniach - Ghost of Tsushima

Teraz obejrzyj interesujący przerywnik filmowy. Po nim misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (112)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

cropper