Resident Evil 7 - Poradnik. Broń, znajdźki, sekrety, trofea, zakończenia - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Resident Evil 7 - Poradnik. Broń, znajdźki, sekrety, trofea, zakończenia

KASETY VHS

Rozbo | 30.01.2017, 12:30

Resident Evil 7 Poradnik - Kasety VHS

Witajcie w latach 90! Resident Evil 7 zapewni Wam ten powrót dzięki rozsianym w różnych miejscach kasetom VHS. Użycie kaset nie ogranicza się jedynie do ich uruchomienia, ale także daje okazję wzięcia czynnego udziału w nagraniu.

To swoiste ukryte poziomy, dzięki którym poznacie i lepiej zrozumiecie wydarzenia, które rozegrały się przed właściwą rozgrywką. Aby uruchomić ów poziom, należy znaleźć daną kasetę oraz magnetowid.

Kaseta 1: Nagranie z Opuszczonego domu

Pierwszą kasetę ukończycie na samym początku gry, w Opuszczonym Pensjonacie. Tę kasetę ukończycie praktycznie automatycznie. Nie ma tu żadnych puzzli do rozwiązania.

Kaseta 2: Mia

Lokacja: Kaseta oraz odtwarzacz znajdują się w pokoju rekreacyjnym na pierwszym piętrze Głównego domu.

Zadanie: Musisz unikać Marguerite i nie dać się jej złapać. Na początku pobiegnij kładką do Starego Domu. W środku skręć w lewo, a następnie przy dziurze w podłodze w prawo i przez drzwi. Gdy pojawi się Marguerite, schowaj się za skrzynią. Poczekaj aż się trochę pokręci i opuści korytarz, po czym przejdź na drugą stronę korytarza, w miejsce skąd przyszła. Przejdź przez pomieszczenie z rzutnikiem (powinieneś tam zauważyć figurkę, ale nie zatrzymuj się przy niej), a na zewnątrz od razu w prawo i chowaj się jak najdalej. Marguerite będzie Cię tam szukała przez jakiś czas, po czym wróci do środka. Kiedy opuści pomieszczenie z rzutnikiem, wejdź z powrotem, żeby pobawić się figurką. Dopasuj jej cień do kształtu znajdującego się na obrazie. Wówczas otworzy się tajne przejście. Skorzystaj z niego i schowaj się przed Marguerite.

Kaseta 3: Wszystkiego najlepszego

Lokacja: W pomieszczeniu nad pokojem dziecięcym, w komodzie obok drabiny znajduje się kaseta, natomiast odtwarzacz jest w pomieszczeniu obok - pokoju rekreacyjnym.

Zadanie: Zabierz świeczkę klaunowi i przejdź do następnego pokoju. Skieruj się tam, gdzie jest tort. Twoja świeczka zostanie zgaszona przez zraszacze, ale zbliż się do ciasta. Następnie wróć do miejsca, z którego zacząłeś. Obok znajduje się toaleta. Spuść z niej wodę - w środku znajdziesz telekop. Wróć do pokoju z tortem i przejdź przez zraszacze, żeby wyczyścić ten teleskop. Skorzystaj z niego i spójrz w kierunku telewizorów w pomieszczeniu obok. Zobaczysz na nich 3 kształty: wisielca, kruka na ramieniu i płód. To Twój kod do zamka przy skrzynce z czerwoną kokardką, który znajduje się w pokoju z tortem. Ustaw symbole w kolejności zgodnej z tym, co zobaczyłeś na ekranach telewizorów. Skrzynka się otworzy, a Ty uzyskasz słomianą lalkę. Idź do kuchni i użyj lalki przy kuchence gazowej - uzyskasz palec manekina. Następnie zapal świeczkę i udaj sie do pokoju z telewizorami. Przepal świeczką sznurek przy drzwiach i wejdź do pokoju z balonami. Znajdź żółty, nienapompowany balon.

Wróć do głównego pomieszczenia. Jest tam rura z ulatniającym się gazem. Użyj przy niej balona i weź pióro. Przejdź do pokoju z tortem i z beczki po prawej stronie wyciągnij klucz. Podejdź teraz do klauna i użyj kolejno: palec manekina, pióro i klucz. Kukła klauna nagle zacznie się ruszać. Złapie Cię za rękę i napisze na niej słowo "LOSER". Przejdź do pomieszczenia z balonami. Na jego końcu po lewej stronie jest kłódka z szyfrem. Wpisz "LOSER" i wejdź do nowootwartego pomieszczenia, by zabrać stamtąd uchwyt zaworu. W pomieszczeniu z tortem miń zraszacze i spójrz w prawo. Użyj uchwytu na znajdującej się tam rurze. Idź do kuchni i jeszcze raz podpal świeczkę. Wróć do tortu i umieść ją na nim. Tort eksploduje, a Ty spłoniesz.

Źródło: własne

Komentarze (43)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper