Błąd w PlayStation Store? Sony zwróciło mu automatycznie pieniądze
Czasami zdarza się, że nawet w systemie pojawi się błąd. Jeden z nich spotkał niedawno użytkownika Reddita, któremu w trakcie zakupu UFC ściągnęło zbyt wiele pieniędzy z konta. Co w takich wypadkach można zrobić? Kontaktować się z pomocą techniczną i przechodzić żmudną procedurę? A może… poczekać?
Użytkownik AvengerAdam zauważył, że zapłacił za UFC pełną cenę, kiedy jako użytkownik PlayStation Plus powinien przecież mieć zniżkę. Już miał podjąć decyzję, czy kontaktować się w tej sprawie z pomocą techniczną czy dać sobie spokój, gdy nagle na jego ekranie wyświetlił się komunikat:
Dziękujemy za zakup UFC 183. Jako użytkownik PlayStation Plus powinieneś zapłacić za produkt 5 dolarów mniej. Właśnie pracujemy nad usunięciem problemu. W ciągu jednego dnia zwrócimy ci pieniądze.
Trzeba przyznać, że uprzejme ze strony Sony. Żadnego wyjaśniania, wymieniania wiadomości e-mail i walki o swoje. Szybki zwrot pieniędzy i po sprawie.