The Order 1886 nie wykorzystuje pełnego potencjału PlayStation 4

Gry
1795V
The Order 1886 nie wykorzystuje pełnego potencjału PlayStation 4
Marek Kłos | 11.02.2015, 12:54

The jawi się jako gra, która pokaże prawdziwy potencjał PlayStation 4 w kwestii grafiki. Jednak twórcy uważają, że w konsoli tlą się znacznie większe pokłady mocy. Wyjaśniają też jak to jest z długością samej gry.

Jeśli chodzi o dość kontrowersyjny temat ilości czasu, jaki potrzebny jest by skończyć najnowszą grę Ready at Dawn, to Dana Jan ujawnił, że powinniśmy spodziewać się standardu dla tego gatunku. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Długość gry zależy trochę od waszych umiejętności oraz znajomości gatunku, ale żeby dać Wam jakieś pojęcie, to nie będzie daleko od średniej oferowanej przez tego typu gatunek. Ilość godzin i samej rozgrywki będzie bardzo podobna. Nieporozumienie polega na tym, że rozgrywka może być podawana na różne sposoby.

Hmm, brzmi to trochę jak usprawiedliwienie dużej ilości QTE, ale jeżeli za standardem tego gatunku mają być gry pokroju Gears of War czy seria Uncharted, to ja nic do długości mieć nie będę.

Kwestia grafiki to też ciekawa sprawa. Mimo, iż już teraz wiadomo, że jest to prawdopodobnie najlepiej wyglądająca gra obecnej generacji, to jednak deweloperzy uważają, że z PS4 da się wycisnąć więcej.

Myślę, że nie użyliśmy PS4 w 100 %, jednakże to nie ma większego znaczenia co zrobisz i na jakiej platformie pracujesz. Zawsze da się się wycisnąć odrobinę więcej i sprawić by wszystko działało szybciej. Za każdym razem, gdy wracasz by zrobić jakieś usprawnienia, branża się zmienia, więc będziemy kontynuować pracę, aby osiągnąć najlepsze efekty.

Można być sceptycznie nastawionym do mocy obecnych konsol, jednak należy też pamiętać, jaka różnica dzieliła gry z początków kariery PS3, od tych z jej najlepszego okresu. Na przykład uważana była przecież za najładniejsza grę swoich czasów, a przypomnijmy sobie tylko jaki postęp dokonał się przy premierze drugiej części przygód Drake'a. Prawdopodobnie to samo czeka nas w przypadku gier na PlayStation 4.

Zdaje się też, że czarne pasy, które mają nam zapewnić kinowe doznania, nie wynikają po prostu z braku mocy obliczeniowej PS4.

Źródło: http://www.dualshockers.com/

Komentarze (78)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper