Daniel Stroński Daniel Stroński 04.02.2015 11:55
Jak ciężko będzie utrzymać Uncharted 4 w 60 klatkach na sekundę? "Ku*ewsko ciężko"
1901V

Jak ciężko będzie utrzymać Uncharted 4 w 60 klatkach na sekundę? "Ku*ewsko ciężko"

Po The Last of Us Remastered (PS4), wymagania graczy co do framerate'u w Uncharted 4: A Thief's End (PS4) są naprawdę wysokie. Deweloper zabiera głos w kwestii wymarzonych 60 FPS-ów w nadchodzącej przygodzie Drake'a.

Bruce Straley i Neil Druckmann z Naughty Dog wzięli ostatnio udział w podcaście Game Informera, gdzie jednym z pytań słuchaczy było "Jak ciężko jest dla Was osiągnąć 60 klatek na sekundę w najnowszym Uncharted?".

Zanim padła odpowiedź, zapanowała cisza. Po kilku sekundach usłyszeliśmy "Ku*ewsko ciężko.". 

Twórcy zwrócili uwagę na to, że w kwestii każdej większej gry nie jest łatwo dostarczyć 60 FPS-ów. Nie powiedzieli też, w jaki dokładnie próg celują, wymigując się od odpowiedzi banałem "skupiamy się przede wszystkim, by dostarczyć jak najlepszego doświadczenia".

The Last of Us Remastered (PS4) działało przez większość czasu płynnie w 60 klatkach, lecz deweloper i tak dodał ogranicznik, utrzymujący grę na poziomie 30 FPS-ów.

Całość rozmowy usłyszeć możecie na stronie Game Informera (pytanie o framerate - 17:39). Uncharted 4: A Thief's End (PS4) zaliczy premierę jeszcze w tym roku.

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/podcasts/archive/2015/02/03/special-edition-podcast-uncharted-4-a-thiefs-end.aspx

Tagi: audio Naughty Dog playstation 4 uncharted 4: a thief's end