Hideo Kojima składa Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w całość
Choć w sieci pojawiło się już mnóstwo plotek na temat daty premiery najnowszej gry japońskiego dewelopera, to dalej nie znamy tego jednego konkretnego dnia. Wygląda jednak na to, że prace są na późnym etapie, gdyż gra jest już składana w jedną epicką całość.
Na swoim Twitterze Kojima podzielił się z fanami kilkoma wpisami, które sugerują, że gra jest już w zaawansowanej fazie produkcji.
Składanie gry w jedną całość jest inne od debugowania czy dostosowywania poziomu trudności. Różne elementy gry (tła, postacie, programowanie, ruch, scenki przerywnikowe, dźwięki i tak dalej) stają się jednym. Gdy twórca gra, to jest etap podczas którego widzi czy gra jest interesująca, dramatyczna i intuicyjna.
ゲームの組み上げとは、難易度調整とか、デバッグとは違います。ゲームの様々な要素(背景、キャラ、プログラム、モーション、カットシーン、サウンド等々)がひとつになり、プレイをしながらまさに「ゲームを面白く」、「ゲームをドラマテックに」、「ゲームをわかりやすく」する職人フェーズです。
— 小島秀夫 (@Kojima_Hideo) December 29, 2014
Do zrobienia zostało jeszcze sporo, ale prace jak widać idą w najlepsze. Być może niedługo będziemy już w stanie zakreślić odpowiedni dzień w kalendarzu. Tymczasem Kojima testuje wersję na PlayStation 4.
otrzyma także niższy poziom trudności w postaci...czapki kurczaka. Jeżeli będziecie się zbytnio męczyć z danym fragmentem, to gra zasugeruje Wam założenie tego stylowego nakrycia głowy, które sprawi, że będziecie znaczenie trudniej wykrywalni dla przeciwników.
Chicken cap.pic.twitter.com/K1e6XAw8kA”
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) December 29, 2014
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.