Marek Kłos Marek Kłos 29.12.2014 11:11
Hideo Kojima składa Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w całość
899V

Hideo Kojima składa Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w całość

Choć w sieci pojawiło się już mnóstwo plotek na temat daty premiery najnowszej gry japońskiego dewelopera, to dalej nie znamy tego jednego konkretnego dnia. Wygląda jednak na to, że prace są na późnym etapie, gdyż gra jest już składana w jedną epicką całość.

Na swoim Twitterze Kojima podzielił się z fanami kilkoma wpisami, które sugerują, że gra jest już w zaawansowanej fazie produkcji.

Składanie gry w jedną całość jest inne od debugowania czy dostosowywania poziomu trudności. Różne elementy gry (tła, postacie, programowanie, ruch, scenki przerywnikowe, dźwięki i tak dalej) stają się jednym. Gdy twórca gra, to jest etap podczas którego widzi czy gra jest interesująca, dramatyczna i intuicyjna.

Do zrobienia zostało jeszcze sporo, ale prace  jak widać idą w najlepsze. Być może niedługo będziemy już w stanie zakreślić odpowiedni dzień w kalendarzu. Tymczasem Kojima testuje wersję na PlayStation 4.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) otrzyma także niższy poziom trudności w postaci...czapki kurczaka. Jeżeli będziecie się zbytnio męczyć z danym fragmentem, to gra zasugeruje Wam założenie tego stylowego nakrycia głowy, które sprawi, że będziecie znaczenie trudniej wykrywalni dla przeciwników.

Źródło: http://www.dualshockers.com/

Tagi: czapka kurczaka hideo kojima Konami metal gear solid v: the phantom pain PLAYSTATION 3 playstation 4 twitter