Daniel Stroński Daniel Stroński 20.12.2014 09:54
15% wszystkich filmików na YouTube traktuje o grach wideo
626V

15% wszystkich filmików na YouTube traktuje o grach wideo

Gry przebił się do mainstreamu, lecz coraz więcej osób woli oglądać, jak ktoś inny obcuje z tytułem - popularność wszelkiego rodzaju "let's playów" jest ogromna. Mamy kilka interesujących danych na temat tego zjawiska.

Specjaliści z TubularLabs opublikowali ciekawą infografikę na temat gamingu na YouTube. Wynika z niej, że aż 15% tamtejszych filmików dotyczy gier, wyprzedzając tym samym nawet te o tematyce muzycznej. 364 miliardów wyświetleń, 120 milionów materiałów wideo, a w tym tylko niecałe 10% to zwiastuny i oficjalne materiały z rozgrywki.

Króluje chęć pokazania, jak gra się samemu. Najpopularniejszy jest Pewdiepie ze swoimi 32,5 mln subskrypcji, a wśród gier odpowiednio Minecraft, Call of Duty, Grand Theft Auto i League of Legends. Dziwić może tak silna pozycja GTA, ale zwróćmy uwagę, że większość e-sportowych starć w takich grach jak choćby LoL odbywa się na streamach i tam zwykle zostaje.

Źródło: http://www.reelseo.com/15-per-cent-youtube-gaming-videos/

Tagi: let's play pewdiepie TubularLabs youtube