Daniel Stroński Daniel Stroński 17.12.2014 11:32
Łatka do Assassin's Creed Unity zmienia doczytywanie się NPC-ów... na gorsze
1750V

Łatka do Assassin's Creed Unity zmienia doczytywanie się NPC-ów... na gorsze

Ogromna łatka do Assassin's Creed Unity (PS4), jaka pojawiła się wczoraj wieczorem, miała naprawić sporo błędów, ale jest to łatanie jednego kosztem drugiego. Wzięto się w niej między innymi za brzydkie doczytywanie postaci, tyle że efekt jest nieco inny, niż można się było spodziewać.

Na liście poprawek znaleźć możemy m. in. poprawioną płynność gry, co zdaniem użytkownika forum NeoGAF, który spędził ze spatchowaną wersją gry sporo godzin, jest widoczne, lecz kosztem pojawiania się NPC-ów.

Wcześniej mieliśmy do czynienia z sytuacją, gdy biegając po mieście, widzieliśmy paryżan z teksturami niskiej jakości, który doczytywał się na naszych oczach. Teraz zaś... NPC-e pojawiają się znikąd. Czy dostaniemy kiedyś poprawnie działającą wersję Assassin's Creed Unity (PS4)?

Z ciekawostek - cyfrowa wersja na XOne musi przez tego patcha zostać pobrana od nowa w całości.

Źródło: NeoGAF

Tagi: Assassin's Creed Unity patch smutek Ubisoft łatka