"Najwyższa jakość jest dla nas najważniejsza" - Ubisoft tłumaczy, czemu łatka nie ujrzy dziś światła dziennego
Firma wydała oświadczenie, że niestety nie jest jeszcze w stanie wypuścić obiecanej jakiś czas temu aktualizacji do . Powód? Producent nie zdążył jeszcze jej skończyć.
Czwarta aktualizacja miała być największą z dotychczas wydanych. Oprócz poprawy wielu błędów, cała mapa Paryża miała ulec odświeżeniu, aby wydajność tytułu wzrosła. Założenie okazało się jednak zbyt ambitne dla dewelopera, w efekcie czego otrzymaliśmy poniższy komunikat:
Najwyższa jakość jest dla nas najważniejsza. Wiemy, że uważacie podobnie, o czym świadczyły Wasze komentarze, które pojawiały się na przestrzeni ostatnich tygodni.
Wiemy, że ogłosiliśmy w zeszłym tygodniu wypuszczenie w dniu dzisiejszym aktualizacji (rozumiemy też, że wielu z Was na nią czeka). Postanowiliśmy jednak jeszcze wstrzymać się z jej udostępnieniem do momentu, kiedy nie dostarczymy Wam wszystkich obiecanych ulepszeń. Zobowiązaliśmy się zwiększyć wydajność techniczną tytułu, aby ten utrzymywał stałe 30 klatek na sekundę. Wymaga to poprawy całej mapy Paryża, co jeszcze może zająć nam kilka dni, aby dostarczyć Wam najwyższą możliwą jakość.
Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość.
Nie można zaprzeczyć, że Ubisoft ciężko próbuje poprawić swój wizerunek, który został nadszarpnięty głośną i pełną błędów premierą . Wypuszczenie łatki, która nic by nie zmieniła, prawdopodobnie byłoby gwoździem do obecnie spuszczanej przez graczy trumny. Dla nas oznacza to, że musimy jeszcze trochę poczekać, aby móc korzystać z kompletnego produktu. Możemy mieć tylko nadzieję, że aktualizacja naprawdę będzie takim hitem, jak firma obiecuje.