Marek Kłos Marek Kłos 15.12.2014 13:25
Tak mogłoby wyglądać wskrzeszenie Ghosts n' Goblins na silniku Unreal Engine 4
871V

Tak mogłoby wyglądać wskrzeszenie Ghosts n' Goblins na silniku Unreal Engine 4

Starsi gracze z pewnością pamiętają ultra trudne gry z tej serii. Były wydawane przez Capcom od 1985 roku, na przeróżne konsole i w bardzo wielu wersjach. Niejeden fan tej kultowej marki chciałby, aby powróciła ona z całym rozmachem obecnych możliwości sprzętu do grania. Jakby to miało wyglądać? Na przykład tak jak na filmiku, który znajdziecie w rozwinięciu.

Niejaki Thierryart i jego 8-osobowa ekipa w czasie siedmiu tygodni była stanie stworzyć coś, co możecie podziwiać poniżej. Nietrudno sobie wyobrazić, co mógłby na silniku Unreal Engine 4 zdziałać większy zespół, gdyby miał dużo więcej czasu i stosowne fundusze.

Cóż, ja na pewno sięgnąłbym po taki remake. W wersję Ghouls n' Ghosts zagrywałem się do upadłego. Była to jedna z czterech pierwszych gier jakie posiadałem na platformę Sega Genesis, a mimo to nigdy nie udało mi się jej skończyć. Przy tym poziomie trudności cała seria Souls to małe miki.

 

Źródło: http://www.dsogaming.com/

Tagi: Capcom Ghost n' Goblins remake unreal engine 4