Duży wyciek z The Division. Nowe informacje o grze i książka stylów - galeria

Gry
4881V
Duży wyciek z The Division. Nowe informacje o grze i książka stylów - galeria
Andrzej Ostrowski | 19.11.2014, 20:01

Każda rzecz w każdej grze jest bardzo szczegółowo zaplanowana. Nie inaczej jest w . Swego czasu wyciekła książka stylów, która jest zbiorem informacji dla deweloperów pracujących nad interfejsem graficznym użytkownika. Takie informacje bardzo rzadko wyciekają, gdyż dzięki nim można bardzo szczegółowo wejrzeć w to, jak tytuł będzie wyglądał... oraz dowiedzieć się wielu nowych rzeczy na temat samego świata wewnątrz gry.

Naprawdę jestem ciekawy, ile głów poleciało przez ten wyciek. Na pierwszy rzut oka nie wygląda może imponująco, ale to jest coś, co jest równoznacznie z wyciekiem fragmentu kodu źródłowego. Niezależnie od tego skorzystajmy z tego, co dostało się w nasze ręce.

Dalsza część tekstu pod wideo

Książka stylów pozwala nam wejrzeć w to, jak będzie wyglądała rozgrywka, interfejs graficzny użytkownika oraz na czym skupia się deweloper w trakcie produkcji.

Na pierwszy ogień idzie sam interfejs, który będzie zbudowany w stylu diagetycznym. Oznacza to, że będzie w dużej mierze częścią tego, co zobaczymy na ekranie i najlepiej, jakby istniał także w rzeczywistości gry. Wszelkie umieszczone w hełmach przezroczyste HUD-y, które służą w grach FPS za wyświetlacze są tego najlepszym przykładem. W samym świecie będzie odpowiadało za to urządzenie zwane wyświetlaczem Iris.

Interfejs użytkownika będzie wyświetlał się w świecie gry u każdego agenta. Dzięki goglom każdy agent będzie mógł wyświetlić sobie interfejs, który będzie częścią widzianego przez niego świata.

W dalszej części książka stylów przechodzi już do nieco głębszych szczegółów technicznych. Między innymi dowiemy się jak Iris będzie w świecie gry wyświetlała informacje na temat otaczających nas przedmiotów. A raczej jak będzie robił to MYSTECH OS za jej pośrednictwem. Z książki dowiadujemy się, że nie jest to najlepszy kawałek oprogramowania. Jest trochę jak ostatnie gry. Sklejony na szybko i wypuszczony jako odpowiedź na wydarzenia, które miały miejsce na Manhattanie.

Świat w The Division ma być zniszczony, więc taka sama będzie też technologia.

Dalej przechodzimy już do samych stylów graficznych i sugerowanych czcionek, co z punktu widzenia gracza może nie być tak ciekawe. Zachęcamy jednak do przejrzenia całej książeczki, bo takie okazje rzadko się zdarzają.

Źródło: http://www.vgleaks.com/how-to-play-my-game-by-ubisoft-the-division-user-interface-style-guide

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper