Daniel Stroński Daniel Stroński 06.11.2014 15:08
Sukces polskiego Lords of the Fallen
1800V

Sukces polskiego Lords of the Fallen

W ubiegłym tygodniu na rynek trafiły "polskie Dark Soulsy", czyli Lords of the Fallen (PS4) od CI Games. Chociaż niektórzy obawiali się, że będzie nieudanym klonem studia z nie najlepszą przeszłością, gra okazała się świetną pozycją. Dowodem na to są udostępnione wyniki sprzedażowe.

Mocne 8/10 w naszej recenzji i dobre słowa recenzentów z całego świata pomogły sprzedać pomysł na rodzimy klon Soulsów... chociaż może powinniśmy zacząć odchodzić od takiego określenia, w końcu jako nowe IP Lords of the Fallen (PS4) poradziło sobie świetnie. Przystępniejsze niż hardcore'owa seria od From Software, a jednak wciąż potrafiące dawać satysfakcje. Jak napisał kolega redakcyjny w recenzji:

Jeśli nie macie nic przeciwko hack'n'slashom, a Dark Souls Was zniechęcił, Lords of the Fallen jest właśnie dla Was. Przystępny, stanowiący wyzwanie i najważniejsze - satysfakcjonujący.

Nie dziwi więc, że z informacji prasowej dowiadujemy się o 200 tys. sprzedanych kopii w zaledwie pierwszych kilku dniach od premiery. Z największym budżetem w historii warszawskiego dewelopera - 40 mln zł - gra trafiła do aż 72 krajów. Po mocno średnich Sniper: Ghost Warrior® 2 (PS3) czy Enemy Front (PS3), wygląda na to, że studio odnalazło swój gatunek.

Tagi: CI Games city interactive lords of the fallen PlayStation 4 radość