Przedziwna kampania marketingowa Far Cry 4
Z czego jesteś zrobiony, to slogan nowej kampanii marketingowej . W tym przypadku to nie tylko puste słowa, ponieważ Ubisoft faktycznie chce sprawdzić wasze osobowości. Jak? Dowiecie się z reszty wpisu.
Kampania składała się będzie z czterech krótkich filmów, w których będziemy mogli dokonywać sporej ilości decyzji, w dość krótkim czasie. Na końcu każdego z krótkich metraży, nasze wybory będą analizowane i na ich podstawie zdiagnozowany zostanie nasz profil osobowości. Dodatkowym bonusem będzie zawartość Uplay, którą w tym czasie odblokujemy.
Ubisoft udostępnił także opisy każdego z filmów:
- Śmiercionośne spotkanie twarzą w twarz - oko za oko
- Niespenetrowany labirynt umysłu - królicza nora
- Hipnotyczny trans - kwitnący umysł
- Dźwiękowa pogoń z zawiązanymi oczami - ucieczka
Razem seria ma zawierać 42 miliony możliwych dróg, a poznanie ich wszystkich może zająć do 100 dni.
Dostaliśmy też zwiastun tej nietypowej reklamy .