Marek Kłos Marek Kłos 24.10.2014 14:05
Przedziwna kampania marketingowa Far Cry 4
847V

Przedziwna kampania marketingowa Far Cry 4

Z czego jesteś zrobiony, to slogan nowej kampanii marketingowej Far Cry 4 (PS4). W tym przypadku to nie tylko puste słowa, ponieważ Ubisoft faktycznie chce sprawdzić wasze osobowości. Jak? Dowiecie się z reszty wpisu.

Kampania składała się będzie z czterech krótkich filmów, w których będziemy mogli dokonywać sporej ilości decyzji, w dość krótkim czasie. Na końcu każdego z krótkich metraży, nasze wybory będą analizowane i na ich podstawie zdiagnozowany zostanie nasz profil osobowości. Dodatkowym bonusem będzie zawartość Uplay, którą w tym czasie odblokujemy.

Ubisoft udostępnił także opisy każdego z filmów:

  • Śmiercionośne spotkanie twarzą w twarz  - oko za oko
  • Niespenetrowany labirynt umysłu - królicza nora
  • Hipnotyczny trans - kwitnący umysł
  • Dźwiękowa pogoń z zawiązanymi oczami - ucieczka

Razem seria ma zawierać 42 miliony możliwych dróg, a poznanie ich wszystkich może zająć do 100 dni.

Dostaliśmy też zwiastun tej nietypowej reklamy Far Cry 4 (PS4).

Źródło: http://www.vg247.com/

Tagi: far cry 4 kampania marketingowa playstation 3 PlayStation 4 ubistoft what are u made of z czego jesteś zrobiony