Twórca Lords of the Fallen wyjaśnia błędne teorie twitchowych widzów

Gry
1014V
Twórca Lords of the Fallen wyjaśnia błędne teorie twitchowych widzów
Jaszczomb | 22.10.2014, 12:32

Premiera  już w przyszłym tygodniu, a fragmenty rozgrywki od kilku dni streamowane są na  platformie Twitch. Gracze oglądają, gracze komentują, gracze krytykują. Czy ich obawy mają jakiekolwiek podstawy? Tomasz Gop z CI Games dementuje nieprawdziwe teorie.

Podczas pokazów rozgrywki widzowie często narzekali na szybkość poruszania się postaci. Raz było za szybko, raz za wolno, uniki wyglądały dziwacznie. Problemem było też rozróżnienie ataków magicznych czy wydające się zbyt silnymi i prostymi combosy.
Dalsza część tekstu pod wideo
 
Na filmiku znajdziecie wyjaśnienie podparte gameplayem, ale jeśli nie macie czasu obejrzeć całości - chodzi o:
  • szybkość poruszania się postaci zależy od ciężaru ekwipunku
  • uniki i zakres ruchów także zmieniają się z ciężarem - zwinny bohater przemyka dokoła przeciwnika, obciążona postać zaś robi krótkie uniki w linii prostej
  • dwuręczny młot ma moc! (3:20)
  • szybkość wyprowadzanych ataków zależy od współczynników broni
  • przypisane do klas czary i ataki z rękawicy (m. in. miotacz ognia, magiczne pociski) to odmienne rzeczy
  • po śmierci zostawiamy w tym samym miejscu ducha z utraconym doświadczeniem i czas, po jakim zacznie z niego ubywać exp, zależy od wcześniejszego mnożnika
  • dobry timing w atakach pozwala wyprowadzać combosy z mniejszą utratą staminy
Premiera  w przyszły wtorek, 28 października.
 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Lords of the Fallen.

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper