"Nad co-opem pracowaliśmy od czasu Assassin's Creed II"

Gry
710V
"Nad co-opem pracowaliśmy od czasu Assassin's Creed II"
Jaszczomb | 07.10.2014, 17:01

Główną atrakcją  bez wątpienia jest kooperacja dla czterech graczy. Dlaczego dopiero teraz zdecydowano się na taki tryb? Producent nadchodzącej odsłony wyjaśnia, jaki był tego powód.

Rozmawiający z serwisem VideoGamer producent AC:Unity Vincent Pontbriand tłumaczy się z tak późnego stworzenia rozgrywki w co-opie:

Dalsza część tekstu pod wideo

Staraliśmy się stworzyć dobry model kooperacji od dłuższego czasu. Pierwsze próby sięgają . Najpierw było trzeba jednak zająć się implementacją rozgrywki sieciowej do silnika, co doprowadziło do trybu PvP w .

Jednak walka przeciwko graczom na niewielkich mapkach to inna para kaloszy:

Starcia PvP odbywały się na małych, zamkniętych przestrzeniach - do niczego więcej tamtejszy silnik się nie nadawał. Ludzie zaczęli pytać o co-opa, a my czekaliśmy na odpowiedni moment, by zaprojektować cały silnik na nowo i uczynić kooperację możliwą. [...] Fani nie chcieli oddzielnych misji, gdzie musieliby pociągać za dźwignie w tym samym czasie, żeby otworzyć drzwi - chcieli singlowego doświadczenia AC, tyle że z kumplem w grze.

Problemem było zgrać wszystkie szczegóły. W PvP na ekranie każdego z graczy takie same były tylko postacie graczy i zabójstwa. Wszystko inne, włącznie z NPC-ami, u każdego wyglądało inaczej. Ja widziałem NPC-ów, których nie widziała reszta graczy i na odwrót, lecz nie zmieniało to rozgrywki.

Nie przejdzie to w kooperacji:

Jeśli mówimy o prawdziwym co-opie, wszystko musi być takie samo dla każdego z uczestników. Ruchy strażników podczas walki, ten sam checkpoint... wszystkie szczegóły. I trzeba to upakować w sposób, który łatwo będzie przesyłany i pobierany przez Internet.

Także pomysł był od dawna, ale dopiero teraz zmierzamy do urzeczywistnienia kooperacji.

Premiera  w przyszłym miesiącu, 13 listopada.

Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/assassins_creed_unity/news/ubisoft_prototyped_co-op_for_assassins_creed_2.html

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper