PlayStation Home potrafiło generować niebotyczne zyski

Gry
1095V
PlayStation Home potrafiło generować niebotyczne zyski
Marek Kłos | 02.10.2014, 12:28

PlayStation Home zamknął już swoje podwoje w Japonii, a 31 marca 2015 roku będzie dniem, w którym po raz ostatni reszta świata będzie mogła przejść się po wirtualnym świecie Sony. Wydawać by się mogło, że nie przynosił on spodziewanych zysków, jednak są firmy, które z pewnością będą tęsknić za pieniędzmi jakie ten twór dla nich generował.

W rozmowie z Gameindustry, prezes firmy nDreams - Patrick O'Luanaigh ujawnił, że jego studio wypuszczając zawartość do PlayStation Home przez lata generowało siedmiocyfrowe zyski, a nie byli jedynymi, którym się to udawało.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ludzie mówią, że Home był komercyjnym niepowodzeniem, jednak my i inne studia generowaliśmy siedmiocyfrowe przychody. Spróbujcie nam powiedzieć, że to nie było sukcesem.

Wygląda więc na to, że kilka firm porządnie dorobiło się na PlayStation Home, a teraz będą musiały zmienić profil działalności.

Na koniec O'Luanaigh dodał:

Jestem totalnie przekonany, że jakaś firma, całkiem niedługo stworzy wirtualny świat, który urośnie do rozmiarów większych niż Facebook. Kiedy to zrobią, ktoś popatrzy wstecz na PlayStation Home i powie "Byli tak blisko..."

Gdy Home pojawił się na mojej PlayStation 3, kilka razy zajrzałem tam i bawiłem się całkiem dobrze. W późniejszych latach ukazywały się w jego obrębie nawet ciekawe gry i atrakcje, ale mimo tego nie byłem przekonany do mieszkania w wirtualnym świecie. Po godzinach grania, wolałem przejść się na spacer w "realu", zamiast kontynuować ślęczenie przed telewizorem.

Źródło: http://www.videogamer.com/

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper