Wszystkie zadania poboczne w Assassin's Creed Unity będą powiązane z historycznymi faktami
Zmęczeni nieistotnymi zadaniami poza główną osią fabularną, które ograniczają się do przynieś-podaj-pozamiataj? W takich nie znajdziecie - wszystko będzie się tam łączyło z wydarzeniem bądź postacią historyczną. Jeden ze scenarzystów przybliżył, jak ma to wyglądać.
Scenarzysta gry Russell Lees opisał na swoim DevBlogu kwestię zadań pobocznych:
Zazwyczaj w grach z otwartym światem mamy mnóstwo nieznaczących rzeczy do roboty. My uświadomiliśmy jednak sobie, że mamy Paryż, całą Francję - masę historycznych faktów w grze, z których chcemy zrobić pożytek. Dlatego też każde zadanie poboczne będzie miało związek z jakąś ciekawą osobistością lub wydarzeniem z tego okresu.
A jak się podejmiemy takich zadań?
Gracz może napotkać zleceniodawcę, ale może również czytać rozrzucone po mieście gazety ze wskazówkami. Po przeczytaniu artykułu istnieje możliwość, że na mapie pojawi się nowy znacznik. Zbadanie takiej sprawy na pewno się opłaci.
Premiera 13 listopada tego roku.