Final Fantasy Type-0 HD nie będzie zwykłym remasterem
Przynajmniej tak twierdzi Square Enix i redaktorzy serwisów, którym pokazywano pierwszy raz grywalną wersję . Trochę stoi to w sprzeczności z wcześniejszymi doniesieniami, ale prawie każda osoba będąca na pokazie podziela ten pogląd.
Według Square, całość stworzono od podstaw na bazie materiałów z wersji na PSP. Postawiono to na nowym silniku, wykorzystującym możliwości DirectX 11, dzięki czemu gra może wykorzystać możliwości jakie daje nowa generacja konsol.
Pokaz działał bez problemów, płynnie i bez zająknięcia. Hajime Tabata przyznał, że wydanie na tę generację konsol pozwoliło rozwinąć skrzydła jego pomysłom na ten tytuł, co doświadczymy w trakcie rozgrywki. Zaznaczył także, że zespół wsłuchał się w głosy fanów i Type-0 HD będzie znacznie lepiej zbalansowane aniżeli wersja na PSP.
Miejmy nadzieję, że na nagranie z 20-minutowego dema nie przyjdzie nam czekać za długo.