Mateusz Greloch Mateusz Greloch 27.08.2014 15:47
The Division stawia na przetrwanie - inspiracje czerpano z "Jestem Legendą".
893V

The Division stawia na przetrwanie - inspiracje czerpano z "Jestem Legendą".

Ekipa Massive Entertainment zdradziła redakcji serwisu IGN parę szczegółów odnośnie ich najnowszego projektu, Tom Clancy's The Division (PS4). Z wywiadu dowiemy się m.in. o szczegółowości wnętrz i lokacji zewnętrznych, jakie były inspiracje przy tworzeniu świata, jak wygląda sama rozgrywka i na czym odpalano demko gry pokazywane dziennikarzom za zamkniętymi drzwiami podczas targów Gamescom 2014.

Przede wszystkim zwrócono ogromną uwagę na aspekt wizualny gry - etapy dziejące się wewnątrz budynków lub w podziemiach Nowego Jorku są równie ważne jak te dziejące się na zewnątrz. Dlatego dokładają wszelkich starań, by niezależnie od miejsca pobytu, gracz czuł jak dech zapiera mu w piersiach od wszechobecnego przesytu szczegółów, niespotykanych do tej pory na taką skalę w grach wideo.

Ekipa przyznała się też, że podczas procesu planowania oglądała film z Willem Smithem pt. "Jestem Legendą" i czyniła to dziesiątki razy również w okresie produkcji gry. Na podstawie tego filmu artyści oraz programiści mieli obserwować jak wyglądają wnętrza budynków i wygląd miasta w wyniszczonym zarazą Nowym Jorku. Jeśli chodzi o rozgrywkę, ma ona przypominać DayZ, szczególnie w kwestii kładzenia nacisku na przetrwanie i szukanie przedmiotów i plądrowanie opuszczonych placówek, samochodów, firm i domów po to, by móc wytworzyć nowe z posiadanych materiałów.

Ostatnią informacją jest ta mówiąca o platformie na jakiej pokazywano Tom Clancy's The Division (PS4) za zamkniętymi drzwiami podczas tegorocznych targów Gamescom w Kolonii. Pokazywany był ten sam fragment, który widzieliśmy podczas pierwszego pokazu podczas konferencji Ubisoftu, jednak tym razem nie leciał on z wypasionego peceta, ale z Xboxa One, który według twórców - świetnie radzi sobie z silnikiem Snowdrop. Czekamy na pierwsze fragmenty z PlayStation 4, by móc ocenić, czy oprawa jest podobna do pecetowej, a może trzeba było pójść na ustępstwa i nieco ją wykastrować.

Źródło: IGN.com

Tagi: massive entertainment playstation 4 tom clancy's the division Ubisoft