Paweł Musiolik Paweł Musiolik 27.08.2014 08:40
Nowy silnik stojący za AC Unity znacząco podbija wydajność gry
881V

Nowy silnik stojący za AC Unity znacząco podbija wydajność gry

Ubisoft chce by Assassin's Creed Unity (PS4) było kompletnie nowym rozdaniem nie tylko w serii, ale także w tworzeniu ich gier na konsole tej generacji. W trakcie rozmowy z serwisem DSOGaming, James Therien z Ubisoftu przyznał, że nowy silnik zapewnia znacznie większą wydajność na każdym sprzęcie.

Therien przyznał, że nowy silnik radzi sobie znacznie lepiej z obsługą kilku rdzeni w procesorach:

Globalnie, nasz silnik radzi sobie ze skalowaniem na kilku rdzeniach bardzo dobrze. Niestety, zawsze trafimy na jakieś ograniczenia zależne od platformy. [...] W przypadku Assassin's Creed Unity zmieniliśmy nasz renderer i jego architekturę, co drastycznie zmniejszyło ilość zapytań do sterownika graficznego.

Therien przyznał, że proces optymalizacji na każdej platformie przebiegał sprawnie i ekipa robi wszystko by wycisnąć jak najwięcej się da z każdego sprzętu na którym pojawi się gra. Przypomnijmy, będą to PS4, PC i Xbox One.

Źródło: http://www.dsogaming.com/news/ubisoft-will-bring-mantle-like-performance-boost-to-all-platforms-thanks-to-new-renderer-architecture-in-acu/

Tagi: Assassin's Creed Unity playstation 4 Ubisoft