Nowy silnik stojący za AC Unity znacząco podbija wydajność gry

Gry
1029V
Nowy silnik stojący za AC Unity znacząco podbija wydajność gry
Paweł Musiolik | 27.08.2014, 08:40

Ubisoft chce by było kompletnie nowym rozdaniem nie tylko w serii, ale także w tworzeniu ich gier na konsole tej generacji. W trakcie rozmowy z serwisem DSOGaming, James Therien z Ubisoftu przyznał, że nowy silnik zapewnia znacznie większą wydajność na każdym sprzęcie.

Therien przyznał, że nowy silnik radzi sobie znacznie lepiej z obsługą kilku rdzeni w procesorach:

Dalsza część tekstu pod wideo

Globalnie, nasz silnik radzi sobie ze skalowaniem na kilku rdzeniach bardzo dobrze. Niestety, zawsze trafimy na jakieś ograniczenia zależne od platformy. [...] W przypadku Assassin's Creed Unity zmieniliśmy nasz renderer i jego architekturę, co drastycznie zmniejszyło ilość zapytań do sterownika graficznego.

Therien przyznał, że proces optymalizacji na każdej platformie przebiegał sprawnie i ekipa robi wszystko by wycisnąć jak najwięcej się da z każdego sprzętu na którym pojawi się gra. Przypomnijmy, będą to PS4, PC i Xbox One.

Źródło: http://www.dsogaming.com/news/ubisoft-will-bring-mantle-like-performance-boost-to-all-platforms-thanks-to-new-renderer-architecture-in-acu/

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper