Hellblade tworzy zaledwie 15 pracowników Ninja Theory
Twórcy takich gier jak , i zaskoczyli wszystkich nową grą zaprezentowaną podczas targów Gamescom w Kolonii. ma być kolejnym slasherem, który tym razem stawia wszystko na fabułę i ma być niezależnym tytułem wysokiej jakości.
Dobrze czytacie, będzie to tytuł niezależny, bowiem za produkcję, promocję i dystrybucję odpowie samo Ninja Theory. Według twórców, będzie to tytuł wysokiej jakości, jednak krótszy od standardowych wysokobudżetowych produkcji do których przywyknęliśmy. Dzięki pilnowaniu wszystkiego przez jedną firmę, nad grą skupi się wyłącznie garstka ludzi - ma to być maksymalnie 15 osób, które będą skupione tylko i wyłącznie nad tym projektem.
12 people, will stay under 15 RT @EmericThoa: @NinjaTheory How big the team for the game? #NinjaQuery
— Ninja Theory (@NinjaTheory) August 18, 2014
Co więcej, w grze nie będzie żadnego trybu multiplayer oraz zabraknie otwartego świata. Grę podzielono na misje, by gracz mógł się skupić na fabule i przedstawionej historii, a nie latał bezmyślnie i bez celu po ogromnych lokacjach. Jeśli ktoś był fanem , to powinien poczuć się jak ryba w wodzie. Tytuł jest we wczesnym stadium produkcji, bowiem od czasu jej rozpoczęcia minęły 4 miesiące.
The first #Hellblade developer diary will be released next week. This episode focuses on how we created the Gamescom teaser trailer.
— Ninja Theory (@NinjaTheory) August 24, 2014
W przyszłym tygodniu poznamy kolejne szczegóły odnośnie tej produkcji oraz zobaczymy dzienniki deweloperskie, które tym razem skupią się głównie na zakulisowych przygotowaniach do targów Gamescom i produkcji pierwszego zwiastuna.