Tomasz Niemiec Tomasz Niemiec 25.08.2014 07:25
PS Site na śniadanie - 25/08/2014
358V

PS Site na śniadanie - 25/08/2014

Witam serdecznie w poniedziałkowym/po-weekendowym śniadaniu. Jak co poniedziałek w zestawieniu jest więcej twórczości własnej (użytkowników i redakcji), a mniej niż zwykle newsów. Czego na pewno nie ma w zestawieniu? Działającego PSN (badum tsss~!). Pozostaje usiąść do lektury i czekać. Smacznego.

BLOGI:

 

Guardians of the galaxy - Strażnicy przyjaźni
Tak, ja również dałem się uwieść i zajrzeć do kina. "Idziemy na GoG?" "Widziałeś już strażników?". Widziałem, a tu moja Recensione. 

cosmos22, 24.08.2014, 22:47 @ Blog użytkownika cosmos22

 

Sierpień Anno Domini 2014
Obiecałem sobie, że poza Krzyśkiem, jako jedyny z redakcji będę pisał notki na blogu przynajmniej raz w miesiącu. I na razie słowa...

Musiol, 23.08.2014, 21:44 @ Wynurzenia ze śląskiego Mordoru

 

O indykach, retro i innych kurczakach :)
Odkąd Sony dało zielone światło dla produkcji niezależnych i stworzyło dogodne warunki na swoim poletku, indyki zaczęły szybko się...

tandiblue, 23.08.2014, 15:26 @ Blog użytkownika tandiblue

 

WIADOMOŚCI:

 

[Aktualizacja #2] Serwery PlayStation Network zostały zaatakowane DDoSem. PSN nie działa
Od kilkudziesięciu minut całą sieć zalały informacje o tym, że PlayStation Network padło i nie chce wstać. Także i Wy w komentarzach piszecie, że nie ma możliwości połączenia się z serwerami Sony. Kolejna awaria? Otóż nie, ataku na serwery PSN dokonała grupa pseudo-hackerów.
  • Paweł Musiolik @ 24.08.2014 12:29
  •  

    Współpraca kluczem do sukcesu - przywitajcie sympatyczne Chariot
    Frima Studios pracuje nad sympatyczną platformówką, która postawi na współpracę dwóch graczy. Przywitajcie Chariot (PS4), które na PlayStation 4 pojawi się jeszcze w tym roku.
  • Paweł Musiolik @ 24.08.2014 11:25
  •  

    Tak będzie prezentować się klasa Ninja w Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
    Na targach E3, Square Enix zapowiedziało dodanie klasy Ninja w Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (PS4). Dopiero wczoraj, w trakcie czternastogodzinnej transmisji pokazano pierwsze wideo z tą klasą.
  • Paweł Musiolik @ 24.08.2014 10:27
  •  

    Sony szuka rozwiązania błędu CE-33945-4 na PS4
    Od pewnego czasu użytkownicy konsol PS4 zgłaszają na oficjalnym forum dziwną przypadłość powiązaną z kodem błędu CE-33945-4. Jej efektem jest niemożność odpalenia jakiejkolwiek gry lub PlayStation Store. Na ten moment Sony nie wie dlaczego tak się dzieje, ale ma pewne podejrzenia.
  • Paweł Musiolik @ 24.08.2014 10:19
  •  

    Jak realny konflikt ukształtował Far Cry 4?
    Alex Hutchinson, reżyser gry Far Cry 4 (PS4) wpadł gościnnie na PlayStation Blog by porozmawiać o swojej najnowszej produkcji. W trakcie wywiadu zdradza jaki wpływ na kształt gry miała wizyta ekipy w Nepalu i rozmowy z tamtejszą ludnością walczącą niegdyś w wojnie o swój kraj.
  • Paweł Musiolik @ 24.08.2014 10:06
  •  

    Dwie godziny ze szkołą latania w Grand Theft Auto V
    We wtorek, Rockstar Games udostępniło nową zawartość do GTA Online. Mowa tutaj o szkole latania, która spotkała się z dosyć ciepłym przyjęciem przez społeczność. Dlatego z tej okazji zorganizowano transmisję sieciową w której pracownicy Rockstar wraz z zaproszonymi gośćmi latali samolotami.
  • Paweł Musiolik @ 23.08.2014 16:23
  •  

    Bandai Namco zapowiada Gundam Breaker 2 na PS3 i PS Vita
    Jeśli Sony chce przekonać wydawców 3rd party, że warto tworzyć gry na PS4, to wypada zakasać rękawy. Dlaczego? Bandai Namco nie czekało do targów TGS by zapowiedzieć Gundam Breaker 2 (PS Vita), które poza wersją na PSV wyjdzie także na PS3.
  • Paweł Musiolik @ 23.08.2014 15:35
  •  

    Współpraca w Assassin's Creed Unity ma wejść na wyższy poziom
    Jestem świadom, że promocyjne materiały z Assassin's Creed Unity (PS4) wyglądają lepiej niż ostatecznie będzie w grze, ale taka ich rola. Jest w nich jednak coś, co pozwala mi z optymizmem patrzeć na ten tytuł i mieć nadzieję, że Unity będzie tak dobre jak Assassin's Creed II™ (PS3), a dodatkowo dorzuci tryb współpracy.
  • Paweł Musiolik @ 23.08.2014 15:20
  •  

    Kilka nowych obrazków z Dreamfall Chapters: The Longest Journey
    Ekipa Red Thread Games wróciła z targów Gamescom 2014 na których oficjalnie nam potwierdzono, że Dreamfall Chapters: The Longest Journey (PS4) wyląduje na PlayStation 4. Teraz publikowano kilka zrzutów z gry.
  • Paweł Musiolik @ 23.08.2014 14:04
  •  

    Mamy definitywne potwierdzenie - Rise of the Tomb Raider tytułem na czasową wyłączność konsol Xbox
    Po bardzo długim zamieszaniu z wyłącznością Rise of the Tomb Raider (PS4), które podsyciły niedawne wypowiedzi Phila Spencera, który wyjątkowo dla siebie postanowił sprawę skomplikować, Crystal Dynamics definitywnie wyjaśniło sprawę swojej produkcji.
  • Paweł Musiolik @ 23.08.2014 13:53
  •  

    Nippon Ichi prezentuje nowe materiały z Fairy Fencer f
    Ostatnie dni to wysyp informacji i materiałów z japońskich gier. Po sześciu nagraniach z nowej Neptunii, czas na Fairy Fencer F (PS3) od Nippon Ichi Software.
  • Paweł Musiolik @ 23.08.2014 13:43
  •  

    Goldust i Randy Orton prezentują swoje wejściówki z WWE 2K15
    2K Sports wyrosło za sprawą NBA 2K14 (PS4) na firmę, która jako pierwsza pokazała, że nawet multigeneracyjne tytuły mogą wyglądać świetnie, jeśli udostępni się programistom sprzęt o wysokiej mocy przerobowej. Ekipa zapewnia, że podobny los spotka WWE 2K15 (PS4), które oprócz świetnej oprawy graficznej, ma pokazać zupełnie nowy wymiar wrestlingu.
  • Mateusz Greloch @ 23.08.2014 12:57
  •  

    "To wiadro przybyło z Księżyca!" - Bungie przyjmuje wyzwanie ALS
    Poprzedni wpis o Destiny mógł wzbudzić małą sensację, więc czas troszkę wyluzować. Zapewne słyszeliście o akcji, która w internecie życie pod nazwą ALS Ice Bucket Challenge, gdzie mniej lub bardziej znane persony oblewają się wiadrami zawierającymi lodowatą wodę. Do akcji przyłącza się Bungie i zachęca do wpłacania pieniędzy na akcję charytatywną. 
  • Mateusz Greloch @ 23.08.2014 09:18
  •  

    Smoki w Destiny?
    Zapewne wielu z Was, tak jak mi, w ostatnim zwiastunie premierowym Destiny (PS4) umknęła jedna, krótka scena, w której skrzydlate zwierze przelatuje nad nami majestatycznie rozpościerając kończyny na tle planety lub księżyca. Czy to oznacza, że w grze pojawią się smoki? Jest ku temu jeszcze więcej przesłanek!
  • Mateusz Greloch @ 23.08.2014 08:56
  •  

    Wiecie skąd pomysł na symbole na klawiszach pada PlayStation?
    Jak się okazuje, znane nam od lat kółko, krzyżyk, kwadrat i trójkąt to nie tylko losowo dobrane symbole, którymi posługujemy się po dziś dzień patrząc na kolejne generacje padów do różnych generacji PlayStation, ale stoją za nimi znacznie głębsze przesłania. Japończycy pomyśleli o najdrobniejszych szczegółach, dzięki czemu nawet klawisze na padzie są tak wyjątkowe.
  • Mateusz Greloch @ 23.08.2014 08:32
  •  

     

    PUBLICYSTYKA:

     

    Felieton: Sony, ucz się od Microsoftu
    Niektórzy powiedzą, że redaktorzy tego portalu to fanboje pierwszego sortu, którzy gdyby mogli, kupiliby papier toaletowy z nadrukowanymi symbolami pada, jednak każdy trzeźwo myślący człowiek jest w stanie zauważyć wady swojego ulubionego sprzętu lub marki. Nie inaczej jest w przypadku Sony, które w ciągu ostatniego tygodnia zdziwiło mnie co najmniej dwukrotnie i pokazało, że Microsoft w niektórych kwestiach myśli znacznie trzeźwiej.
  • Mateusz Greloch @ 24.08.2014
  •  

    Retrogranie: Rayman M (PS2)
    Pierwszy Rayman zadebiutował się na PlayStation u schyłku 1995 roku. Wykreowaniem jego postaci oraz świata gry zajął się Michel Ancel, którego możecie kojarzyć nie tylko jako twórcę serii o sympatycznym ludku bez kończyn, ale również z kultowego Beyond Good & Evil. Wszyscy szybko pokochali Raymana, dlatego gdy w 2001 seria przeniosła się w trójwymiar za sprawą Rayman 2: The Great Escape, Ubi Soft zdecydowało się na wydanie gry imprezowej –  tak narodził się Rayman M.
  • Krzysiek Kalwasiński @ 24.08.2014
  •  

     

    RECENZJE:

     

    Recenzja: CounterSpy (PS4)
    Studio Dynamighty, które składa się z byłych pracowników takich ekip animacyjnych jak Pixar i LucasArts pokazało, że temat szpiegowania w okresie Zimnej Wojny może okazać się odpowiedni dla dzisiejszego odbiorcy. Owocem jest CounterSpy stworzone przy małym udziale Sony Computer Entertainment.
  • Mateusz Greloch @ 23.08.2014
  •  

    Poprzednie wpisy z tygodnia:

    Tagi: przegląd ps site na śniadanie