Światło dzienne ujrzały materiały z anulowanych gier z Crashem Bandicootem i Spyro
Pamiętacie co robiliście w kwietniu 2012 roku? Ryan Harrison pamięta i twierdzi, że pracował na zlecenie zewnętrznej firmy, która chciała wskrzesić gry z jamrajem i smokiem w roli głównej. Ponoć prace nad nowymi tytułami z Crashem i Spyro były już w początkowej fazie produkcji, ale niespodziewanie oba projekty trafiły do kosza w maju 2013 roku.
Dlaczego projekt anulowano? Ryan przyznał, że gry nie wyszły nawet z fazy alfa:
Nie udzielono nam informacji dlaczego - nasze projekty były stosunkowo młode, kiedy je porzucono. Spyro było w znacznie bardziej zaawansowanym stadium niż Crash. Powodem publikacji tych materiałów jest chęć pochwalenia się co stworzyłem, może podsunie to jakieś ciekawe pomysły fanom, którzy chcieliby je oglądać. Pytania niezwiązane z artystycznym wymiarem mojej pracy będą dla mnie nieistotne i nie mogę na nie sam odpowiedzieć.
Na szczęście zachowało się trochę materiałów, które możecie podziwiać w poniższej galerii. Początkowe grafiki należą do gry z Crashem, ostatnie dwa [fioletowe] dotyczą Spyro. Pozostaje zadać jedno fundamentalne pytanie - DLACZEGO?