Nowa, rewolucyjna technologia Antyaliasingu wprost od Epic Games

Gry
1721V
Nowa, rewolucyjna technologia Antyaliasingu wprost od Epic Games
Marek Kłos | 21.08.2014, 13:41

Migoczące krawędzie obiektów w grach wideo były zawsze czymś, co nie pozwalało w pełni poddać się wiarygodności przedstawianego świata. Mi osobiście delikatny aliasing nie przeszkadza, ale jeśli miałoby go praktycznie nie być w ogóle, to bym się na pewno nie obraził.

Epic Games podzielił się ze światem materiałem wideo, w którym używana jest ich nowa technika wygładzania krawędzi. Mowa o Temporal AA, który będzie wspierany przez Unreal Engine 4.4 i jak obiecują twórcy ma być najlepszą metodą AA w nowoczesnych grach wideo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po raz pierwszy technika ta została zastosowana w słynnym już demie technologicznym - Infiltrator. Na pierwszy rzut oka wygląda to świetnie, lecz pozostaje wrażenie jakby lekkiego rozmazania obrazu przy zastosowaniu Temporal AA. Nie mogę się doczekać pierwszych produkcji  wykorzystujących UE4. Nie mówię tu rzecz jasna o Fortnite, ale o całym kolejnym pokoleniu wykorzystujących go gier, tak jak to miało miejsce w przypadku UE3 i całej masy tytułów na poprzednią generację konsol.

Porównanie na statycznych obrazkach.

Źródło: http://www.dsogaming.com/

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper