Mateusz Greloch Mateusz Greloch 14.08.2014 18:09
Jak powinno się grać w No Man's Sky?
753V

Jak powinno się grać w No Man's Sky?

Na to pytanie próbował odpowiedzieć twórca gry No Man's Sky (PS4), Sean Murray, który wypowiedział się przed kamerą dla redakcji PlayStation Access. Zdaniem Seana, nie powinno się nikomu mówić jak ma grać, tylko obserwować do czego dojdzie na własną rękę. Hello Games oddaje do dyspozycji gracza ogromny świat i samo jest ciekawe, jak daleko dojdzie.

O Hello Games można mówić wiele - jest firma zaczynająca produkcję No Man's Sky (PS4) z wielkim bólem, prosząca o wsparcie społeczności, a następnie opłakująca straty po zalaniu studia w trakcie powodzi. Ale to nie to sprawia, że wierzymy w ich grę i to, że będzie grywalna. Zamiast tego warto skupić się na tonie wypowiedzi i zapale jaki można usłyszeć w głosie Murraya. Sposób w jaki się wypowiada i jak wciąga w swoje dyskusje innych rozmówców przekonuje mnie do tego, że warto mu zaufać i z niecierpliwością wyczekiwać gry.

Losowo generowany Kosmos, gdzie gracze bawią się w Krzysztofa Kolumba galaktyki i niezwykle charakterystyczna oprawa graficzna mają być tym, co przyciągnie do gry zatwardziałych fanów science-fiction z żyłką odkrywcy i podróżnika. Jeśli zobaczycie coś na horyzoncie, to możecie być pewni, że tam dojdziecie. Brzmi niesamowicie, ale z chęcią sprawdzę, czy to prawda.

Źródło: PlayStation Access [YouTube]

Tagi: gamescom 2014 Hello Games No Man's Sky playstation 4 wideo