Mateusz Greloch Mateusz Greloch 13.08.2014 17:30
"Nie chcemy karać graczy w Bloodborne"
1157V

"Nie chcemy karać graczy w Bloodborne"

Słowa padły w kontekście gry Bloodborne (PS4) i stały się zapalnikiem, kiedy tylko dotarły do fanów poprzednich gier From Software z Demon's Souls (PS3) i Dark Souls (PS3) na czele. Jak to? Przecież obiecano nam wyzwanie! Na szczęście szefostwo firmy uspokaja i już tłumaczy, na czym miałaby polegać większa przystępność dla graczy, którzy nie grali w wyżej wymienione gry.

Oddajmy głos producentowi Bloodborne (PS4) - Masaaki Yamagiwa powiedział do zebranych:

W kwestii do kogo kierujemy grę i do kogo dokładnie chcemy dotrzeć jeśli chodzi o publikę, oczywistością jest, że nie możemy zawieść fanów. Są dla nas bardzo ważni i to oni będą ambasadorami gry, ale chcemy poszerzyć to grono fanów. Mamy nadzieję, że nowy pomysł na grę sieciową i doświadczenia z tego płynące przyciągną do Bloodborne (PS4) zupełnie nową publikę. 

W poprzednich grach sporo się ginęło i to wymagało wytrwałości i nieustawania w wysiłkach. Z tą grą podeszliśmy do tematu nieco inaczej - nie skupiamy się na tym, by karać gracza. Chcemy dostarczyć gry, którą gracze pokochają, a kiedy już to zrobią, zdobędą się na wytrwałość i o to właśnie chodzi. Uczucie zmarnowanego wysiłku jest tutaj o wiele mniejsze.

Na koniec prezentacji, Masaaki poprosił ogrywających o nie psioczenie na niski poziom trudności gry - demo przygotowane na Gamescom zostało znacznie uproszczone w stosunku do pełnej wersji gry, bo twórcy chcieli, by jak najwięcej graczy je ukończyło.

Źródło: http://www.vg247.com/2014/08/13/bloodborne-the-sense-of-punishment-is-much-less-wider-audience-is-the-target/

Tagi: Bloodborne exclusive From Software gamescom 2014 playstation 4