Twórcy Crackdown 2 szykują połączenie platformówki 2D z shooterem 3D w taktycznym Hollowpoint
Nietypowe połączenie gatunkowe zaowocowało diablo ciekawym konceptem - taktyczny shooter 2D/3D z zarządzaniem całym oddziałem, co-opem do czterech graczy i drzewkami umiejętności. Tego nie można przegapić.
Cel - zbudowanie najsolidniejszej grupy najemników na świecie. Narzędziami ku temu będą XXII-wieczne bronie, umiejętności i specjalistyczny ekwipunek osób, które przejdą naszą rekrutację.
Przedstawione w realia to niekończąca się wojna między megakorporacjami, w której wykorzystywani są właśnie najemnicy. Podczas misji zdobędziemy niezbędną walutę i doświadczenie, by umocnić swoją organizację.
Miejsce dla samotnych wilków jest, owszem, lecz najniebezpieczniejsze, a zarazem najbardziej lukratywne misje wymagać będą współpracy z innymi organizacjami w co-opie do czterech graczy.
Otoczenie jest generowane w trakcie rozgrywki, więc starcia nigdy nie wyglądają tak samo, a nie jest to bez znaczenia. Podczas gdy poruszamy się w stylu dwuwymiarowej platformówki, tak na celownik możemy wziąć kogoś po naszej stronie planszy (celowanie 2D) oraz w jej głębi (niczym w TPS-ie). W trakcie gry przełączamy się między członkami naszego oddziału i wydajemy komendy, jak np. ogień zaporowy, by ktoś inny mógł przebiec do następnej osłony.