Daniel Stroński Daniel Stroński 12.08.2014 21:45
Twórcy Crackdown 2 szykują połączenie platformówki 2D z shooterem 3D w taktycznym Hollowpoint
839V

Twórcy Crackdown 2 szykują połączenie platformówki 2D z shooterem 3D w taktycznym Hollowpoint

Nietypowe połączenie gatunkowe zaowocowało diablo ciekawym konceptem - taktyczny shooter 2D/3D z zarządzaniem całym oddziałem, co-opem do czterech graczy i drzewkami umiejętności. Tego nie można przegapić.

Cel - zbudowanie najsolidniejszej grupy najemników na świecie. Narzędziami ku temu będą XXII-wieczne bronie, umiejętności i specjalistyczny ekwipunek osób, które przejdą naszą rekrutację. 

Przedstawione w Hollowpoint (PS4) realia to niekończąca się wojna między megakorporacjami, w której wykorzystywani są właśnie najemnicy. Podczas misji zdobędziemy niezbędną walutę i doświadczenie, by umocnić swoją organizację.

Miejsce dla samotnych wilków jest, owszem, lecz najniebezpieczniejsze, a zarazem najbardziej lukratywne misje wymagać będą współpracy z innymi organizacjami w co-opie do czterech graczy.

Otoczenie jest generowane w trakcie rozgrywki, więc starcia nigdy nie wyglądają tak samo, a nie jest to bez znaczenia. Podczas gdy poruszamy się w stylu dwuwymiarowej platformówki, tak na celownik możemy wziąć kogoś po naszej stronie planszy (celowanie 2D) oraz w jej głębi (niczym w TPS-ie). W trakcie gry przełączamy się między członkami naszego oddziału i wydajemy komendy, jak np. ogień zaporowy, by ktoś inny mógł przebiec do następnej osłony.

Nie znamy na razie daty premiery.

Tagi: galeria Hollowpoint playstation 4 ruffian games wideo