Michał Madanowicz Michał Madanowicz 08.08.2014 09:55
Game Informer zdradza mnóstwo informacji nt. Assassin's Creed Unity!
1182V

Game Informer zdradza mnóstwo informacji nt. Assassin's Creed Unity!

W najnowszym numerze Game Informera znajdziemy szereg informacji dotyczących Assassin's Creed Unity (PS4) i Assassin's Creed Rogue (PS3). Dzięki uprzejmości jednego z użytkowników forum NeoGAF mamy wgląd w to, co magazyn napisał o pierwszej odsłonie serii na konsole nowej generacji. 

A napisał całkiem sporo, na dodatek ujawniając wiele nieznanych do tej pory funkcji gry. Poniżej w pigułce najważniejsze doniesienia GI:

  • Unity jest w produkcji od 2010 roku i pracuje nad nim zespół odpowiedzialny za Brotherhood.
  • W grze zaimplementowana została opcja rozwoju umiejętności. Nasze punkty doświadczenia rozdysponujemy pomiędzy walkę, skradanie się i nawigację.
  • Teraz możesz dostosowywać wygląd garderoby postaci oddzielnie dla poszczególnych części ciała: nóg, przedramion, klatki piersiowej, głowy. Co więcej, ubrania będą miały współczynniki określające łatwość wtopienia się w tłum. Oprócz tego rozwijać można też będzie pas, dzięki czemu z czasem Arno nosić będzie ze sobą więcej przedmiotów.
  • Misje w trybie kooperacji mogą być robione w pojedynkę i mają różne poziomy trudności. Nie ma też przeciwwskazań, aby cały wirtualny Paryż zwiedzić w trybie współpracy.
  • W Unity nie znajdziemy misji, które skończą się desynchronizacją, jeśli nie będziemy podążać wytyczoną przez twórców ścieżką. Oznacza to brak skryptów. W momencie, kiedy zostaniemy wykryci, misja nigdy się nie skończy. To, w jaki sposób zaliczymy dane zadanie, może wpłynąć na przebieg historii.
  • Wozy z sianem wciąż będą jednym z elementów służących do ukrywania się, ale zdaniem twórców będziemy z nich korzystać rzadziej niż kiedyś.
  • Otwarte wnętrza budynków mają znacząco wpłynąć na ilość możliwości w trakcie rozgrywki.
  • Z łatwością zauważysz, że budynki do gry zostały przeniesione w skali 1:1 i jest ich o wiele więcej niż w poprzednich grach z serii.
  • Tryb skradania sprawia, że poruszasz się ciszej, a twoje kroki są ledwo słyszalne. Mimo to przemierzasz w ten sposób lokacje dość sprawnie i szybko.
  • Nowy system osłon ułatwia ukrywanie się, można też wychylać się zza winkla.
  • Teraz strażnicy nie będą automatycznie znali twojego położenia za każdym razem, gdy tylko podniesiony zostanie alarm. Będą udawali się do lokacji, gdzie widziano cię po raz ostatni, ale uciekniesz im, znikając z ich pola widzenia.
  • Walka jest trudniejsza. Możesz pokonać dwóch-trzech żołnierzy na raz, ale pięciu to już zdecydowanie zbyt wielu oponentów. Musisz też zwracać uwagę na to, jakich broni używają przeciwnicy. Po raz pierwszy pojawią się bossowie – ich ataki parować będzie można tylko w określonym momencie. Podczas starć tych liczyć będzie się refleks i cierpliwość, ciągłe naciskanie przycisku ataku przyniesie nam jedynie śmierć.
  • Grupy różnych NPC reagują na siebie. Np. jeśli zacznie nas bić grupa oprychów, a w pobliżu znajdzie się policyjny patrol, z pewnością dojdzie do interwencji służb porządkowych.
  • Gra rozpoczyna nowy cykl w wątku fabularnym toczącym się we współczesności. W ciągu 20 minut od rozpoczęcia rozgrywki zrozumiesz, do czego zmierza historia. Będziemy ponoć zaskoczeni (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) tym, co zaproponuje nam scenariusz.
  • W tłumie może znajdować się jednocześnie 30 tysięcy ludzi.

Assassin’s Creed Unity trafi do sprzedaży 28 października. Platformy docelowe to PS4, Xbox One oraz PC.

 

Źródło: www.neogaf.com

Tagi: Assassin's Creed Unity playstation 4 Ubisoft Ubisoft Montreal