Twój kamuflaż dla Snake'a
Metal Gear Solid: Snake Eater 3D będzie miał pewną przewagę nad swoim pierwowzorem z PlayStation 2. Wszystko za sprawą aparatu, dzięki któremu będziemy mogli kreować wizerunek Snake'a.
Metal Gear Solid: Snake Eater 3D będzie miał pewną przewagę nad swoim pierwowzorem z PlayStation 2. Wszystko za sprawą aparatu, dzięki któremu będziemy mogli kreować wizerunek Snake'a.
Wystarczy zrobić zdjęcie, by gra na jego podstawie stworzyła strój kamuflujący dla naszego bohatera. Hideo Kojima postanowił zaprezentować efekt działania tej opcji. Wynik możecie obejrzeć na dwóch zdjęciach poniżej.
Przyznam, że pomysł - podobnie jak wykonanie - jest bardzo ciekawy, natomiast zastanawia mnie, jaki wpływ na zdolność ukrywania się przed wrogami będzie miało to, co znajdzie się na zdjęciu. Czy jeśli sfotografujemy stronę pewnego magazynu dla mężczyzn, to żołnierze łatwiej zauważą czołgającego się w trawie Snake'a?
http://www.joystiq.com/2011/08/12/metal-gear-solid-3ds-photo-camouflage-system-photographed/