Priorytetem dewelopera w H1Z1 są kobiety
Nie wiemy jeszcze kiedy Sony Online Entertainment będzie gotowe by wydać , ale jeden z deweloperów w blogowej notce uchylił rąbka tajemnicy odnośnie etapu Early Access, czyli po naszemu - wczesnego dostępu do gry.
Mat Broome odpowiedzialny za rysunki i inne prace koncepcyjne przyznał, że poza dodawaniem kolejnych elementów w grze, SOE skupi się na wsłuchiwaniu się w głos graczy, bo on jest najważniejszy. Od razu zaznaczył, że priorytetem w tworzeniu gry jest dodanie obecności kobiet, ich ubioru i gadżetów, które mogą być przez nie używane.
Następne są inne rasy postaci, a także kolejne typy zarażonych zombie. Całość ma być testowana i równoważona by w końcowej wersji gry wszystko było zszyte na miarę. Broome zaznaczył, że całość tworzona jest niejako z klocków, które dopasowane do siebie dają niesamowitą całość.
I chyba tylko mi wydaje się być zabawne, że deweloperzy muszą chwalić się tak absurdalnymi "osiągnięciami" jak obecność kobiet czy chociażby murzynów, metysów lub osób pochodzenia meksykańskiego.