The Last of Us Remastered wygląda lepiej w trzydziestu klatkach na sekundę?

Gry
3764V
The Last of Us Remastered wygląda lepiej w trzydziestu klatkach na sekundę?
Michał Madanowicz | 26.07.2014, 15:52

Odświeżona wersja The Last of Us będzie posiadać możliwość zablokowania liczby wyświetlanych klatek na sekundę do trzydziestu. To żadna nowość, wiem, ale może zainteresować was fakt, że w wersji z mniejszą ilością FPS doświadczycie lepszej grafiki.

Taką informację podał serwis craveonline.com, według którego porównanie jakości oprawy wizualnej pomiędzy trzydziestoma a sześćdziesięcioma klatkami na sekundę wypada na korzyść pierwszego rozwiązania, przede wszystkim pod względem cieni. Wywołało to ożywione dyskusje na forum NeoGAF, więc na komentarz Naughty Dog nie musieliśmy długo czekać. Oto, co do powiedzenia na ten temat ma odpowiedzialny w ND za kontakty ze społecznością Arne Meyer:

Dalsza część tekstu pod wideo

Cienie w wersji 60 FPS są zdecydowanie lepsze niż na PS3, a gra najlepiej wygląda właśnie w konfiguracji z maksymalną płynnością wyświetlanego obrazu. Nieco wyższa jakość cieni w zablokowanych trzydziestu klatkach jest miłym bonusem, ale naprawdę nie jest powodem, dla którego mielibyście ograniczać płynność, no chyba że jest to wam koniecznie potrzebne w trybie fotograficznym. Podsumowując, gra wygląda lepiej w wersji 60 FPS, dlatego jest to domyślne ustawienie.

Każdy z nas oceni to sam, kiedy gra trafi w końcu do sprzedaży. Premiera odbędzie się 30 lipca.

Źródło: www.craveonline.com, www.neogaf.com

Komentarze (83)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper