EA zmienia podejście do tworzenia gier

Gry
1098V
EA zmienia podejście do tworzenia gier
Piotr Kaźmierczak | 23.07.2014, 13:00

Dużo mówi się o tym, że firma EA, jako olbrzymi moloch, popełnia wiele błędów, przez które najbardziej cierpią odbiorcy jej produktów (innymi słowy - wydawane przez spółkę gry są często niedopracowane). Samo EA to w końcu zauważyło i postanowiło, że czas na zmiany.

Szef całej korporacji - Andrew Wilson zapowiedział realizację czterech kroków, które mają w fundamentalny sposób zmienić gry Electronic Arts. Oto one:

Dalsza część tekstu pod wideo

1. Mieć pewność, że gra dobrze działa dużo wcześniej niż ma to miejsce obecnie.

Chodzi o czas, który potrzebuje przebyć dany tytuł od wczesnej wersji alpha, aż po jego ukazanie się w sklepach. EA planuje go wydłużyć i z tego względu naciska na studia deweloperskie, by te jak najszybciej wypuszczały grywalne wersje swoich pozycji. Tak, by można je było odpowiednio długo testować.

2. Przykładać większą wagę do samego testowania.

3. Nie opierać się przed tym, by w razie potrzeby opóźnić wydanie gry.

4. Bez zbędnej zwłoki mówić graczom o swoich projektach i postępach w pracach nad nimi, a przez to uzyskiwać ważne komentarze i uwagi.

Trzeba przyznać, że wszystkie powyższe punkty mają sens i faktycznie mogą wpłynąć na poprawę jakości wydawanych przez EA produkcji. Sądzę jednak, że najtrudniejsze w realizacji będzie założenie nr 3, jednak jak twierdzi Wilson już teraz widać w tej przestrzeni zmiany. Jako przykład podaje opóźnienie wydania Titanfalla w wersji na Xboksa 360 w celu jego dopracowania. 

Jeżeli więc "elektronicy" będą się trzymać tych koncepcji, to z pewnością wszyscy na tym skorzystamy.

 

Źródło: http://kotaku.com/ea-has-a-good-plan-to-make-their-games-better-1592593243

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper