Twórcy Battlefield: Hardline wyjaśniają skąd ta pełna cena pudełkowa

Gry
1258V
Twórcy Battlefield: Hardline wyjaśniają skąd ta pełna cena pudełkowa
Jaszczomb | 11.07.2014, 18:28

Po becie  słychać było sporo narzekających graczy, ale ostatecznie wyniki były całkiem pokaźne. Co nie zmienia faktu, że często słyszymy pytanie "dlaczego to nie jest DLC? Po co płacić pełną cenę?". W końcu dostaliśmy odpowiedź.

Zaczęło się od poniedziałkowego zaproszenia do zadawania pytań producentowi wykonawczemu, Steve'owi Papoutsisowi:

Dalsza część tekstu pod wideo

Od tamtej pory zebrała się masa chętnych, Popoutsis udzielił wielu odpowiedzi, a my wyciągnęliśmy z nich najistotniejsze fakty:

  • pełna cena pudełkowa wynika z bogactwa zawartości - nowe tryby, mapy, pojazdy, animacje, nagrane kwestie, muzyka, nowe modele, rozgrywka, bronie i... zaangażowanie całej ekipy deweloperskiej przez dwa lata. Za to też płacimy
  • trwają prace nad poprawieniem jakości grafiki
  • trwają również prace nad implementacją paru bajerów dla wykorzystania gry w eSporcie, ale szczegóły poznamy później
  • do premiery poznamy wiele nowych trybów
  • przypadnie około 12 broni na klasę, wśród nich MP5 i M1991
  • będą mapy dla 64 graczy
  • nowe mapy przyjmą założenia levolution - wydarzenia otwierające/zamykające ścieżki, zmieniające mapę
  • dlaczego policjanci mają dostęp do wyrzutni rakiet? obejrzyjcie Bad Boys 2
  • będą mapy, na których potyczki rozgrywają się nocą
  • całość ma być podzielona 50/50 w kwestii poruszania się pieszo i za pomocą pojazdów

Większość pytań została zbyta krótkim "pracujemy nad tym", ale co nieco się dowiedzieliśmy. Przypominamy także listę zmian, które zostały dokonane pod wpływem ostatniej bety z udziałem graczy.

Premiera 21 października.

Źródło: VG247 / Twitter

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper