"Sprzedaż PlayStation Camera jako osobny gadżet ma większy sens"
Kilka ważnych person w Sony miało okazję wymówić swoje przemowy w ramach Develop 2014. Jedną z nich był architekt PlayStation 4 - Mark Cerny. Jeden z wielu tematów poruszonych w ramach wystąpienia dotyczył PlayStation Camery, której sprzedaż zaskoczyła nawet Sony.
Cerny przyznał, że PS Camera nie musiała zostać wrzucana na siłę by odnieść sukces. Oczywiście jest to prztyczek w nos konkurencji. Andrew House od siebie dodał także kilka słów:
Sprzedaż kamery poza zestawem nie okazała się błędem. Ponadto jeszcze nie widzieliśmy w pełni potencjału jaki w sobie ma to urządzenie. Rzeczy takie jak Playroom go pokażą. Zamiast wymuszać na deweloperach użycie kamery postanowiliśmy zostawić sprawę w rękach użytkowników. Uznaliśmy, że jeśli będą się dobrze bawić, to inni sami poczują chęć kupna kamery. Tak właśnie się stało.
Widać, że Sony nie może odpuścić sobie okazji do podszczypania konkurencji. Tyle dobrze, że ma ku temu podstawy i nie widzimy takich ruchów wyłącznie z powodu paniki lub pychy.