Twóry Call of Duty: Advanced Warfare obiecują, że nie oszukają nas odnośnie grafiki
Przez różnice pomiędzy zapowiadaną a finalną wersją grafiki w oprawa wizualna niemal każdej dobrze wyglądającej gry jest kwestionowana. Sceptycznemu podejściu graczy nie dziwi się studio Sledgehammer, które obiecuje jednak, że w przypadku nie doświadczymy pogorszenia grafiki.
Podczas tegorocznych targów E3 w Los Angeles zobaczyliśmy pierwsze fragmenty rozgrywki z nowego Call of Duty. Na Xboksie One gra w ruchu prezentowała się naprawdę nieźle, co wywołało na forach dyskusje, czy aby na pewno finalny produkt będzie wyglądał tak samo. W rozmowie z Official Xbox Magazine współzałożyciel Sledgehammer, Michael Condrey, zaprzeczył stanowczo, jakoby oprawa graficzna miała zostać podrasowana na potrzeby prezentacji.
Zawsze bardzo poważnie traktowaliśmy zobowiązanie dostarczenia określonej jakości. Nie jesteśmy studiem, które wychodzi do ludzi i pokazuje im wersję demonstracyjną na wysokiej klasy sprzęcie PC, zapewniając, że gra będzie tak wyglądać na konsolach.
Trzymamy za słowo i mamy nadzieję, że nie będziemy musieli w negatywnym kontekście przywoływać tej wypowiedzi za kilka miesięcy, kiedy gra trafi do sklepów.
Premiera Call of Duty: Advanced Warfare zaplanowana jest na 4 listopada tego roku. Platformy docelowe to PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One oraz PC, ale warto podkreślić, że wersję na konsole poprzedniej generacji przygotowywać ma inne studio.