Naughty Dog walczy o 60 klatek na sekundę w The Last of Us: Remastered

Gry
1117V
Naughty Dog walczy o 60 klatek na sekundę w The Last of Us: Remastered
Michał Madanowicz | 16.06.2014, 10:03

Do premiery odświeżonej wersji The Last of Us (PS4) pozostał nieco ponad miesiąc, ale studio Naughty Dog w dalszym ciągu zajęte jest optymalizowaniem produkcji. W tej chwili pracownicy studia starają się usunąć pozostałe błędy i przyspieszyć działanie gry.

Co jak się okazuje, wcale nie jest takie łatwe, nawet na PlayStation 4. Corrinne Yu napisała na twitterze, że zespół ciężko pracuje (nawet w weekendy) nad uzyskaniem animacji na poziomie 60 klatek.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

Przy okazji Yu przypomniała nam, jak wiele czasu deweloperzy muszą czasem poświęcać, by gra, która trafi do czytników naszych konsol, prezentowała się jak należy.

 

 

Nad kodem grafiki odpowiedzialnym za głowę, twarz i koszulę Drake’a w zwiastunie Uncharted 4 nie raz pracowałam do późna w nocy, zasypiając w biurze Naughty Dog. Taka rzeczywistość.

Swoje trzy grosze wtrącił także główny programista Christian Gyrling.

 

 

Po czterech dnia grzebania w procesorze i grafice w końcu udało mi się dowiedzieć, co nas spowalniało. W drodze po kolejny błąd! #TheLastOfUS#PS4

Jak widać, ostatnie szlify kosztują ND sporo sił. Miejmy nadzieję, że po premierze gry będziemy mogli im pokazać wyciągnięty do góry kciuk i powiedzieć: „Dobra robota”.

The Last of Us Remastered ukaże się na PlayStation 4 już 30 lipca.

Źródło: www.twitter.com

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper