E3 2014: Rainbow Six: Siege w maksymalnej jakości na PlayStation 4
Po wczorajszym pokazie , wielu starszych graczy wiedziało, że seria wraca do korzeni i zamierza powalczyć o swoją pozycję głównie z debiutującym w tym roku . Obie produkcje traktują o oddziałach policji, obie są strzelaninami i obie stawiają na widowiskowość.
To będzie bardzo udany okres dla fanów FPSów, tym bardziej, że Yves Guillemot potwierdził w wywiadzie dla Gametrailers, że jego firma celuje w maksymalną możliwą jakość na konsolach nowej generacji i nie zaakceptuje niczego poniżej rozdzielczości 1080p i 60 klatek na sekundę.
Tym samym kontynuujemy okres, w którym sami wydawcy zauważają, jak ważnym czynnikiem dla dzisiejszego gracza jest rozdzielczość i liczba klatek. To zabawne, jak tymi dwoma terminami można sobie zaskarbić zainteresowanie graczy, a jeszcze parę lat temu rozdzielczość i klateczki miały marginalne znaczenie.