Motywy z Watch_Dogs reklamują Bollywoodzki film
Ktoś w Bollywood dostrzegł drzemiący w potencjał i pełen dobrych chęci przygotował materiały promujące ich nowy film. Szkoda tylko, że sama dużo ekranowa produkcja ma niewiele wspólnego z dziełem Ubisoftu.
W galerii czekają na was trzy oficjalne plakaty promujące film 18.11. Ciężko pozbyć się wrażenia, że patrzymy na materiały reklamowe . Niemal ta sama postać, charakterystyczna czapka, nie mniej charakterystyczny gest wyciągniętej dłoni dzierżącej telefon i na koniec "linie" wychodzące z urządzenia.
Najlepsze w całej akcji jest to, że film na naprawdę niewiele wspólnego z grą. Trochę więcej o tej produkcji dowiecie się z opublikowanych w sieci zwiastunów.
Być może te plakaty będą miały jakiś pozytywny efekt. Być może ktoś dostrzeże w uniwersum potencjał i powstanie na tej podstawie jakiś sensowny film?