Watch_Dogs i problemy z uPlay również na konsolach
Poważne problemy z w wersji na komputery PC gracze zgłaszają już od jakiegoś czasu. Jednym z ich "objawów" jest to, że gry nie idzie po prostu włączyć. Podobno odpowiedzialna jest za to platforma uPlay. Problemy nękają jednak i konsolowych graczy.
Microsoft opublikował właśnie notkę, w której firma stwierdza, że dostrzega problemy graczy z usługą uPlay na Xboksie 360 i Xboksie One (mają one dotyczyć Watch_Dogs, ale także kilku innych produkcji) i wraz z Ubisoftem stara się temu zaradzić. Głównym bugiem ma być to, że gra nie chce nas połączyć z innymi ludźmi podczas zabawy online.
Użytkownicy PlayStation 4 odpalający wspomniany tytuł również trafiają na błędy związane z uPlay i bywa, że nie mogą się z tą usługą połączyć.
Takie informacje zawsze prowokują pytanie - jak długo jeszcze Ubisoft będzie wymagał od nas korzystania ze swojej platformy? Doświadczenie pokazuje, że potrafi być ona zawodna, a mnożenie podobnych usług, w obliczu gdy każda konsola ma własną, a pecet Steama, jest po prostu dużym utrudnieniem dla odbiorców, a dodatkowo jeszcze obarczonym wieloma błędami.