Tak miało wyglądać Watch_Dogs na konsolach nowej generacji

Gry
2829V
Tak miało wyglądać Watch_Dogs na konsolach nowej generacji
Marek Kłos | 29.05.2014, 14:33

Powoli opada kurz po wybuchu, jaki spowodowało obniżenie jakości grafiki najnowszej piaskownicy Ubisoftu. Jednak jeden z użytkowników NeoGAF'a o pseudonimie Vuze, podzielił się dziś z resztą internetu zdjęciami, które mają obrazować zakładany, docelowy poziom graficzny gry na konsolach nowej generacji.

Zrzuty prawdopodobnie pochodzą z ustawień graficznych silnika, w które mierzył Ubisoft dla PlayStation 4 i Xboxa One. Obie wersje miały działać w 1080p i mieć dużo bardziej zaawansowaną oprawę. Jak mówi człowiek, który udostępnił zrzuty:

Dalsza część tekstu pod wideo

To jest domyślna konfiguracja renderowania, w którą mierzył zespół deweloperski dla PS4 i XO. To wewnętrzna konfiguracji silnika, która pozwala także na interesujące ulepszenia graficzne na PC, jednak powoduje małe błędy.

Oczywiście nie są to informacje w jakikolwiek sposób oficjalne, więc nie można brać ich za pewnik. Jednak z pewnością każdy deweloper posiada założenia graficzne dla swoich gier, które chciałby osiągnąć. Jeśli te zdjęcia faktycznie miały obrazować poziom oprawy na konsolach nowej generacji, to cóż...nie udało się. Tym niemniej gra wygląda zacnie, a na taką oprawę musimy widocznie jeszcze trochę poczekać.

Fotki znajdziecie w galerii.

Źródło: http://www.dsogaming.com/

Komentarze (53)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper