Watch_Dogs na PS4 dorównuje wysokim ustawieniom z PC
Jonathan Morin znowu dostarcza i wyrasta na najbardziej otwartego dewelopera branży gier wideo. Sypiąc na lewo i prawo szczegółami odnośnie produkcji, zaskarbia sobie przychylność dziennikarzy, którzy wiedzą, że zawsze coś z niego wyciągną. Lubią go też gracze, bowiem nie owija w bawełnę i mówi jak jest.
Tym razem Morin wypowiedział się na temat poziomu oprawy graficznej na PlayStatiion 4 i Xbox One.
@SyrupCommander PC High settings = NG Consoles
— JMorin (@Design_Cave) May 21, 2014
Co to oznacza dla posiadaczy PlayStation 4? Tyle, że gra będzie ładna. Żadnego toczenia piany o rozdzielczość, klatki na sekundę, shimmeringi, bump mapping, oświetlenie HDR, ubersampling i inne mało istotne dla konsolowca terminy. Wsadzimy płytę do napędu i będziemy cieszyć się bardzo dobrą oprawą graficzną.
Jako posiadacz mocnego PC, bardziej skłaniam się ku zakupowi wersji na PlayStation 4 z racji tego, iż więcej moich znajomych również patrzy pod kątem multiplayera i dlatego decydują się na wersję konsolową. Do premiery pozostało już tylko 5 dni, więc jeśli ktoś posiada obie platformy i nadal nie zdecydował - teraz jest na to najlepszy moment.