Watch_Dogs na PS4 dorównuje wysokim ustawieniom z PC

Gry
1912V
Watch_Dogs na PS4 dorównuje wysokim ustawieniom z PC
Mateusz Greloch | 22.05.2014, 10:41

Jonathan Morin znowu dostarcza i wyrasta na najbardziej otwartego dewelopera branży gier wideo. Sypiąc na lewo i prawo szczegółami odnośnie produkcji, zaskarbia sobie przychylność dziennikarzy, którzy wiedzą, że zawsze coś z niego wyciągną. Lubią go też gracze, bowiem nie owija w bawełnę i mówi jak jest.

Tym razem Morin wypowiedział się na temat poziomu oprawy graficznej na PlayStatiion 4 i Xbox One. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Co to oznacza dla posiadaczy PlayStation 4? Tyle, że gra będzie ładna. Żadnego toczenia piany o rozdzielczość, klatki na sekundę, shimmeringi, bump mapping, oświetlenie HDR, ubersampling i inne mało istotne dla konsolowca terminy. Wsadzimy płytę do napędu i będziemy cieszyć się bardzo dobrą oprawą graficzną.

Jako posiadacz mocnego PC, bardziej skłaniam się ku zakupowi wersji na PlayStation 4 z racji tego, iż więcej moich znajomych również patrzy pod kątem multiplayera i dlatego decydują się na wersję konsolową. Do premiery pozostało już tylko 5 dni, więc jeśli ktoś posiada obie platformy i nadal nie zdecydował - teraz jest na to najlepszy moment.

Źródło: Jonathan Morin [Twitter]

Komentarze (65)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper