Gracze zgłaszają, Guerilla naprawia - sieciowa rozgrywka Killzone: Shadow Fall poprawiona

Gry
777V
Gracze zgłaszają, Guerilla naprawia - sieciowa rozgrywka Killzone: Shadow Fall poprawiona
Bartek Wiak | 21.05.2014, 17:34

Guerilla Games od zawsze było uważane za studio, które bardzo uważnie przygląda się krytyce graczy i stara się dostarczyć jak najlepsze produkty, byleby tylko klient był zadowolony. Kilka zgłaszanych problemów zostało rozwiązanych, a poniżej znajdziecie listę zmian mających usprawnić waszą rozgrywkę.

Jednym z najczęściej zgłaszanych problemów był Granatnik uważany za wielu za zbyt silny i tym samym wymagający poprawek. Studio przyjrzało się problemowi i sugerowanym sposobom naprawy i ostatecznie podjęli decyzję, na mocy której broń będzie zadawać takie same obrażenia, ale będzie posiadać mniej naboi.

Dalsza część tekstu pod wideo
Amunicja Teraz Wcześniej
Niski stan amunicji 1 w komorze, bez dodatkowej amuncji 1 w komorze, 1 dodatkowy
Normalny stan amunicji 1 w komorze, 1 dodatkowy 1 w komorze, 2 dodatkowe
Wysoki stan amunicji 1 w komorze, 2 dodatkowe 1 w komorze, 3 dodatkowy

 

Dodatkowym usprawnieniem jest wprowadzenie "auto-poddania" na wszystkich strefach wojny. Gdy spotkanie jest jednostronne i drużyna nie ma szans na odbicie się następuje koniec walk. 

Poza tym twórcy przygotowali wideo prezentujące Personalization Pack, dostępne na PS Store. 

Źródło: killzone.com

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper