Gracze zgłaszają, Guerilla naprawia - sieciowa rozgrywka Killzone: Shadow Fall poprawiona
Guerilla Games od zawsze było uważane za studio, które bardzo uważnie przygląda się krytyce graczy i stara się dostarczyć jak najlepsze produkty, byleby tylko klient był zadowolony. Kilka zgłaszanych problemów zostało rozwiązanych, a poniżej znajdziecie listę zmian mających usprawnić waszą rozgrywkę.
Jednym z najczęściej zgłaszanych problemów był Granatnik uważany za wielu za zbyt silny i tym samym wymagający poprawek. Studio przyjrzało się problemowi i sugerowanym sposobom naprawy i ostatecznie podjęli decyzję, na mocy której broń będzie zadawać takie same obrażenia, ale będzie posiadać mniej naboi.
Amunicja | Teraz | Wcześniej |
Niski stan amunicji | 1 w komorze, bez dodatkowej amuncji | 1 w komorze, 1 dodatkowy |
Normalny stan amunicji | 1 w komorze, 1 dodatkowy | 1 w komorze, 2 dodatkowe |
Wysoki stan amunicji | 1 w komorze, 2 dodatkowe | 1 w komorze, 3 dodatkowy |
Dodatkowym usprawnieniem jest wprowadzenie "auto-poddania" na wszystkich strefach wojny. Gdy spotkanie jest jednostronne i drużyna nie ma szans na odbicie się następuje koniec walk.
Poza tym twórcy przygotowali wideo prezentujące Personalization Pack, dostępne na PS Store.