The Last of Us na PlayStation 4 ma problem z pojemnością płyty Blu-ray

Gry
2419V
The Last of Us na PlayStation 4 ma problem z pojemnością płyty Blu-ray
Mateusz Greloch | 09.05.2014, 09:14

Marek informował Was już o tym, że  będzie posiadało zupełne nowy system oświetlenia, bardziej szczegółowe modele postaci i scenki przerywnikowe w 1080p i 60 klatkach na sekundę, a dziś Naughty Dog dzieli się swoimi obawami co do pojemności płyty Blu-ray.

Te wszystkie zmiany, nowości i lepszej jakości materiały muszą swoje ważyć, więc Naughty Dog robi wszystko co w ich mocy, by zmieścić  na jednej płycie Blu-ray. Przyznał to Neil Druckmann, który udzielał swego czasu wywiadu dla VG247.com. Może to oznaczać dwa rozwiązania - pójście na łatwiznę i lekką kompresję tekstur lub wrzucanie do pamięci konsoli takich paczek danych, które następnie zostaną w locie przetwarzane lub rozpakowywane przez konsolę oferując pełnię jakości.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kiedy pracowaliśmy nad , już wtedy używaliśmy wysokiej jakości materiałów, ale nie myśleliśmy o tym, że posłużą one jako podstawa do przeportowania gry na PlayStation 4. Zaoszczędziło nam to teraz sporo pracy i gdyby nie to, że materiały były praktycznie gotowe, moglibyśmy nie podjąć decyzji o powstaniu .

Jestem pewien, że kto jak kto, ale Naughty Dog znajdzie sposób, by pogodzić pojemność z jakością, wszak na poprzedniej generacji to właśnie oni i Sony Santa Monica zapoznali nas z wieloma sztuczkami technicznymi, które pomogły obejść ograniczenia PlayStation 3.

Źródło: VG247.com

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper