Jak wyglądałby Bioshock na silniku Unreal Engine 4?

Gry
1133V
Jak wyglądałby Bioshock na silniku Unreal Engine 4?
Mateusz Greloch | 30.04.2014, 12:56

Epic Games udostępniło silnik Unreal Engine niecałe dwa miesiące temu, a już dziś wielu z użytkowników, którzy zdecydowali się na zakup dostępu tworzy cuda, których nie powstydziliby się wieloletni graficy największych firm tworzących gry wideo. Jednym z takich projektów jest pokazanie, jak mogłoby wyglądać Rapture, oparte o ten nowy silnik.

Jeden z użytkowników serwisu YouTube - "noodlespagoodle" postanowił zaprezentować przykładowe lokacje z pierwszej odsłony  oraz usprawniony model Big Daddy'ego. Gdyby jego wypociny spotkały się z większym zainteresowaniem, twórca nie wyklucza, że mógłby się pokusić o jakiś większy projekt.

Dalsza część tekstu pod wideo

Muszę przyznać, że jak na krótki okres od wypuszczenia narzędzi, rezultat robi spore wrażenie. Jeśli zwykły użytkownik jest w stanie stworzyć takie modele i otoczenie, to aż strach pomyśleć co zaserwują nam profesjonaliści. Pytanie brzmi - czy konsole nowej generacji pociągną tak wyglądające produkcje?

Źródło: Eurogamer

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper